تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760895
شناسه : 3760895
تاریخ :
پروژه های بهداشت و درمان قم همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود اقتصاد ایران: قم- رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰ پروژه بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در استان قم به بهره برداری می‌رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مصری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۱۰ پروژه در حوزه بهداشت و درمان به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: این پروژه‌ها در حوزه بهداشتی، غذا و دارو، درمانی، پشتیبانی و دانشجویی است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: سه خانه بهداشت در روستاهای ورجان، مهرزمین و گیو از جمله این پروژه‌ها در حوزه بهداشتی است که در اختیار عزیزان در روستا قرار می‌گیرد.

مصری ابراز کرد: همچنین در حوزه درمان نیز راه اندازی اتاق ریپورت رادیولوژی، گرافی و دیجیتال بیمارستان شهید بهشتی و همچنین پاویون پزشکان بیمارستان شهدای ارتش راه اندازی و در اختیار همشهریان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در حوزه دانشجویی احداث سالن چند منظوره دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم است که در ۱۲۰ متر مربع بنا شده و دارای کتابخانه، سالن آزمون و سالن اجتماعات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: فضاسازی دانشکده سلامت و دین، توسعه و تجهیز آزمایشگاه معاونت غذا و دارو، خرید شش دستگاه خودرو پشتیبانی و… نیز از دیگر پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته است که همزمان با هفته دولت افتتاح و برای خدمات هر چه بیشتر در اختیار مردم عزیز قرار می‌گیرد.

مصری خاطرنشان کرد: آئین افتتاح این پروژه‌ها روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح در خانه بهداشت روستای ورجان برگزار خواهد شد.