تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760883
شناسه : 3760883
تاریخ :
موکب‌های بیجار فعالیت موثری در استقبال و پذیرایی از زوار داشتند اقتصاد ایران: بیجار- امام جمعه بیجار گفت: در ایام اربعین حسینی موکب های شهرستان بیجار توانستند با اسکان و پذیرایی زائران اربعین حسینی خدمات رسانی گسترده‌ای به آنها داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام علی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اربعین حسینی درس آزادگی و دفاع از مظلومیت را به ما داد و باید این مهم میان نسل نوجوان و جوان امروز تبیین شود.

وی افزود: در ایام اربعین حسینی موکب‌های شهرستان بیجار با فعالیت‌های مستمر و خوب خود توانستند از زوار به خوبی استقبال و پذیرایی کنند که جای تقدیر دارد.

وی اعلام کرد: کردها در استقبال از زوار حسینی سنگ تمام گذاشتند و توانستند مراسمات این ایام را به خوبی برگزار کنند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: همچنین به مناسبت ایام اربعین حسینی طرح پیاده روی گام‌های عاشقانه ویژه ماه صفر با حضور مردم مؤمن و متدین شهرستان بیجار و هیأت‌های مذهبی در بیجار برگزار شد.

حجت‌الاسلام خورشیدی خاطرنشان کرد: کربلای امروز جهان غزه است و یزیدیان صهیونیستی با همه ظلم‌هایی که علیه مردم بی‌دفاع فلسطین روا می‌دارند در مقابل مسلمانان و اتحادشان کم می‌آورند.

امام جمعه بیجار اضافه کرد: لازم است همه مسلمانان حامی مظلومان و مردم بی گناه غزه باشند و از خداوند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را طلب کنند.