تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760879
شناسه : 3760879
تاریخ :
سه هزار و ۱۰۰ زائر اربعین حسینی به خراسان جنوبی برگشتند اقتصاد ایران: بیرجند-مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: سه هزار و ۱۰۰ زائر اربعین حسینی طی ۱۰۱ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به استان برگشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله جلال زاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ۱۶ لغایت ۴ شهریور ماه ۶۰۹۳ زائر استان طی ۲۴۵ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) به پایانه‌های مرزی اعزام شدند، گفت: با اتمام مراسم اربعین حسینی (ع) و موج بازگشت زائرین همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تمام تلاش خود را به کار گرفتند که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: به این منظور ۱۰۱ سفر توسط ناوگان مسافربری تا تاریخ ۴ شهریور ماه برای بازگشت زائران از مرزهای تعیین شده انجام و سه هزار و ۱۷۷ زائر به استان بازگشت داده شدند.

جلال زاده اضافه کرد: همچنین در این مدت به منظور نظارت بر روند جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) بازدید و نظارت مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های مسافربری انجام شد.

وی یادآور شد: همچنین کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه‌جایی زائران حسینی نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ارجاع داده شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: زائران گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ انعکاس دهند.