تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760863
شناسه : 3760863
تاریخ :
گروه جهادی دامپزشکی به روستاهای بیجار اعزام شد اقتصاد ایران: بیجار- رییس شبکه دامپزشکی بیجار گفت: به مناسبت هفته دولت گروه جهادی دامپزشکی شهید ابراهیم هادی به مناطق مختلف روستاهای بیجار اعزام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هادی اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همت بسیج مهندسین کشاورزی و شبکه دامپزشکی شهرستان بیجار گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در راستای خدمت به روستاهای محروم اعزام شد

وی افزود: در این برنامه از ارائه خدماتی نظیر واکسیناسیون تب برفکی، واکسن هاری و سم‌پاشی بدن دام و جایگاه دام انجام می‌شود.

مسؤول گروه جهادی دامپزشکی شهید ابراهیم هادی بیجار اعلام کرد: ارائه برنامه‌های آموزشی و بهداشتی دام از جمله خدماتی دیگری است که در این طرح به دامداران ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام (بیماری CCHF و بروسلوز) با هدف ارتقای سطح آگاهی دامداران و ارائه مشاوره به جامعه هدف در راستای فعالیت‌های دامپروری از دیگر اقدامات دامپزشکی شهرستان در هفته دولت است.

رئیس شبکه دامپزشکی بیجار به جدول خدمات تیم دامپزشکی در مناطق روستایی اشاره کرد و ابراز داشت: خدمات دامپزشکی در روستاهای گل تپه طغامین، چطاق، حاجی آباد، قزانقره، خرم آباد، چشمه جانقلی، الویز، باباسرخه و قباسرخ ارائه می‌شود.