تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760838
شناسه : 3760838
تاریخ :
افزایش تجهیزات مدیریت بحران در گرگان اقتصاد ایران: گرگان- شهردار گرگان گفت: به مناسبت هفته دولت تجهیزات مدیریت بحران «حفاظت فردی» با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در گرگان رونمایی می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا سید النگی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از بهره برداری آسفالت معابر سطح شهر به طول ۴۰۰ هزار متر مربع در شهر گرگان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه به اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: پروژه پل سواره‌رو بر روی رودخانه قلعه‌حسن از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

شهردار گرگان از احداث دور برگردان خیابان شهید صیاد شیرازی ۵۲ در این ایام خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: رونمایی از تجهیزات مدیریت بحران (حفاظت فردی) با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان، رونمایی از خودروی اطفا حریق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال و بهره برداری از نردبان بلند ۳۰ متری با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در ایام هفته دولت انجام خواهد شد.

سیدالنگی از بهره برداری ۳ دستگاه اتوبوس به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: در ایام هفته دولت امسال ۲۰ دستگاه تاکسی آتش‌نشان به اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.