تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760836
شناسه : 3760836
تاریخ :
۱۱۳ پروژه عمرانی در دامغان افتتاح می شود اقتصاد ایران: دامغان- فرماندار دامغان از افتتاح ۱۱۳ پروژه عمرانی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: فردا مراسم افتتاح متمرکز این طرح ها با حضور استاندار سمنان برگزار خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی بندر آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه فردا با حضور استاندار سمنان مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت شهرستان دامغان برگزار می‌شود، تاکید کرد: در این مراسم و به صورت همزمان ۱۱۳ پروژه عمرانی به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرستان دامغان افتتاح می‌شود، افزود: هشت پروژه اقتصادی نیز با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار دامغان با بیان اینکه ۱۶ پروژه با اعتبار ۱۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت همزمان کلنگ زنی می‌شود، گفت: افتتاح این طرح‌ها برای ۱۶۰ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

بندر آبادی با بیان اینکه مجموعاً طی هفته دولت در شهرستان دامغان ۱۲۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید، افزود: با احتساب کلنگ زنی میزان پروژه‌های افتتاح شده و سرمایه گذاری در شهرستان دامغان طی هفته دولت به ۳۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی افزود: تمام پروژه‌های قابل کلنگ زنی در شهرستان دامغان مانند دیگر نقاط استان سمنان طی هفته دولت در بخش عمرانی خواهد بود.