تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x3760829
شناسه : 3760829
تاریخ :
قدردانی وزیر فرهنگ از مجلس در پی اخذ رای اعتماد اقتصاد ایران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی اخذ رای اعتماد، از رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  متن پیام سیدعباس صالحی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمان الرحیم

نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

اکنون که دولت چهاردهم با عنوان "دولت وفاق ملی" با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری  و پرچمداری دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور آغاز به‌کار کرده، بر خود لازم می‌دانم از حسن اعتماد جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف رئیس معزز  و نمایندگان مکرم مجلس شورای اسلامی که با بررسی صلاحیت اینجانب و دیگر اعضای کابینه پیشنهادی در شکل‌گیری و روی‌کار آمدن دولت وفاق ملی کمک کردند، تشکر و قدردانی کنم.

بی‌شک رای اعتماد قاطع و کم‌نظیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کابینه چهاردهم جمهوری اسلامی، نقش بی‌بدیلی در بازسازی وفاق ملی، همدلی و آشتی دولت و مردم خواهد داشت.

همچنین از تلاش‌های مجدانه روسای محترم کمیسیون‌های مختلف به‌ویژه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در به‌ثمر نشستن جلسات بررسی صلاحیت اعضای پیشنهادی کابینه دولت "وفاق ملی" سپاسگزارم.

بی‌تردید مجلس شورای اسلامی به‌عنوان قوه قانونگذار، نقش مهمی در راهگشایی بسیاری از مسئله‌های حوزه فرهنگ، هنر و رسانه و رفع گره‌های موجود در این عرصه خواهد داشت.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت چهاردهم نیز آمادگی هرگونه همکاری مشترک در راستای اعتلای فرهنگ و هنر کشور را با مجلس شورای اسلامی به‌ویژه کمیسیون فرهنگی را آن دارد.

از خداوند متعال آرزوی موفقیت بیش از پیش در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسالت دارم.»