تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760820
شناسه : 3760820
تاریخ :
فعالیت ۵۰۰۰مشاور املاک غیرمجاز در استان تهران/۱۵روزه مجوز می دهیم اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این که پنج هزار مشاور املاک غیرمجاز در این استان فعالیت دارند، گفت: در صورت اقدام، این واحدهای صنفی می توانند، 15 روزه پروانه کسب دریافت کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جنتی صبح دوشنبه با بیان اینکه استان تهران بیشترین بنگاه‌های غیرمجاز در کشور را دارد، گفت: طبق قانون تسهیل صدور مجوزها، بنگاه‌های معاملات بدون مجوز برای دریافت پروانه کسب در صورت کامل بودن مدارک و بارگذاری در درگاه ملی مجوزها در کمتر از ۱۵ روز می‌توانند نسبت به اخذ پروانه کسب خود اقدام کنند.

وی از همکاری اتاق اصناف و پلیس اماکن برای پیگیری ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک غیرمجاز خبر داد و گفت: نگاه‌های معاملات املاک مجوزدار خواستار برخورد با بنگاه‌های غیر مجاز هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بنگاه‌های غیرمجاز بدون پرداخت هیچ گونه مالیات به شکل غیر قانونی در این صنف مشغول فعالیت هستند، طبق بررسی‌های میدانی در استان تهران با حدود پنج‌هزار بنگاه معاملات املاک غیرمجاز روبه‌رو هستیم، بنابراین انتظار این است تا پلیس اماکن بسیار مقتدرانه‌تر وارد کار شود و نسبت به پلمب واحدهای غیرمجاز اقدام کند.