تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760772
شناسه : 3760772
تاریخ :
سرعت غیرمجاز یکی از مهم‌ترین علل تصادفات در استان است اقتصاد ایران: شهرکرد-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری عامل انسانی را علت وقوع ۸۰ درصد تصادفات در استان دانست و گفت: عمده این تصادفات به علت سرعت غیرمجاز و عدم رعایت حق تقدم بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدری صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ایام اربعین حسینی (ع) رو به اتمام است و تعداد قابل توجهی از مسافران در حال بازگشت به خانه هستند.

وی افزود: بیش از ۲۱۰ اتوبوس از استان چهارمحال و بختیاری در مسیر برای حمل و نقل زوار اربعین فعال هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعطیلات آخر ماه صفر نیز در پیش است و طبیعتاً استان میزبان مسافران و گردشگران خواهد بود.

حیدری عنوان کرد: همچنین در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم که این واقعه نیز بر ترافیک شهر اضافه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در همه موارد ذکر شده تدابیر ترافیکی مهم است و باید مدنظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تصادفات روزهای گذشته در استان، اضافه کرد: دلایل این حوادث بررسی و در نهایت یک تقسیم کاری صورت گرفت تا از ظرفیت دستگاه‌های خدمات رسان و خودرو و تجهیزات، نیروهای پلیس، راهداری و همه دستگاه‌های متولی استفاده شود تا ایام پیش‌رو را با سلامت پشت سر بگذاریم.

حیدری با اشاره به اینکه عامل انسانی علت وقوع بیش از ۸۰ درصد تصادفات در چهارمحال و بختیاری است، بیان کرد: عمده این تصادفات نیز به دلیل سرعت غیرمجاز و عدم رعایت حق تقدم رخ داده است.

وی تاکید کرد: علی‌رغم اینکه در بسیاری از مناطق استان جاده‌ها چهار خطه هستند اما در همان جاده‌های چهار خطه نیز تصادفات بسیار بدی رخ داده است و این نشان می‌دهد هر چقدر جاده‌ها توسعه پیدا کند و ضوابط ایمنی رعایت در آن‌ها رعایت شود اما اگر مردم قوانین رانندگی را رعایت نکنند باز شاهد تصادفات خواهیم بود.