تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3760754
شناسه : 3760754
تاریخ :
۳ مادر زندانی با کمک جاماندگان اربعین حسینی آزاد شدند اقتصاد ایران: ۳ مادر زندانی یزدی با کمک ۳۳۰ میلیون تومانی نیکوکاران به مناسبت اربعین حسینی از زندان آزاد شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای پویش «قدم قدم تا آزادی» چند جامانده از سفر کربلا، با حضور در ستاد دیه استان یزد و پرداخت مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان، بدهی ۳ مادر زندانی که به دلیل جرایم غیرعمد در زندان به سر می‌بردند، زمینه آزادی این مددجویان را فراهم کردند.

در پی تداوم کمک‌های نیکوکاران و هیئت‌های یزدی در ایام ماه صفر، ستاد دیه استان یزد در روزهای منتهی به اربعین حسینی میزبان افرادی بود که بنا به دلایلی و مشکلاتی از سفر به کربلا جامانده بودند و تصمیم داشتند تا در این ایام با اهدای نذورات خود زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنند.

یکی از این نیکوکاران اظهار کرد: هر ساله در چنین ایامی به همراه خانواده خود اقدام به پیاده‌روی اربعین و زیارت امام حسین (ع) می‌کردیم که در سال جاری به دلیل بیماری خود نتوانستم به این سفر مشرف شوم، اما تصمیم گرفتم و نذری کردم که امسال یک زندانی غیرعمد را از زندان آزاد کنم تا به امید خدا در سال آینده بتوانم به این سفر روحانی بروم.

بانوی نیکوکار دیگری با اهدای مبلغ مورد نظر خود در این رابطه، گفت: فرزندم چند سالی است که به دلیل تحصیل خارج از کشور زندگی می‌کند و این مبلغ توسط وی جهت نذری که هر ساله در اربعین حسینی دارد به ستاد دیه استان اهدا شده و امیدوارم تا همیشه فرزندم سلامت و در زندگی خود موفق باشد.

این موارد تنها قطره‌هایی از دریای معرفت ناب نیکوکارانی است که همانند ماه محرم در ایام ماه صفر و اربعین نیز ستاد دیه استان یزد را تنها نگذاشته و با کمک خود زمینه آزادی ۳ مادر در بند را فراهم کردند.