تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760753
شناسه : 3760753
تاریخ :
مرتکبین ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند اقتصاد ایران: شهرکرد-معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری از دستگیری سه نفر از مرتکبین ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد و توقیف پنج دستگاه خودرو در این رابطه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

یاسر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی حضور مأمورین شهرداری در یکی از محلات شهرکرد و ارائه تذکرات قانونی جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و شبانه، متخلفین مبادرت به سنگ‌اندازی به سوی مجریان قانون نمودند که با حضور مأمورین انتظامی و کسب دستور قضائی، سه نفر از مرتکبین بازداشت و پنج دستگاه خودرو توقیف شد.

وی تصریح کرد: در ادامه عملیات اجرایی ساختمانی غیرمجاز با همت عوامل شهرداری و انتظامی متوقف شد و مالک ساختمان و تعدادی دیگر از متهمین که متواری شده‌اند، نیز تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اینکه سوداگران مسکن با زیاده‌خواهی در صدد کسب منافع نامشروع هستند و با احداث طبقات مازاد بر پروانه ساختمانی مشکلات زیادی برای مردم و مدیریت شهری ایجاد کرده‌اند، دادستانی در راستای پیگیری حقوق عامه برخورد قاطع با متخلفین را در دستور کار خود قرار داده است.

کریمی تاکید کرد: شهروندان محترم می‌بایست گزارشات در این زمینه را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری اطلاع‌رسانی کنند.