تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760752
شناسه : 3760752
تاریخ :
آغاز عملیات حفاری یک حلقه چاه آب شرب در خانمیرزا اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات حفاری یک حلقه چاه آب شرب در شهرستان خانمیرزا خبر داد و گفت: این اقدام در جهت رفع تنش آبی روستای تنگ کلوره آغاز شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در جهت رفع تنش آبی روستای تنگ کلوره حفاری یک حلقه چاه آبرفتی در مجاورت این روستا شروع شد.

وی افزود: بعد از انجام مطالعات ژئوفیزیک و مکان‌یابی بهترین نقطه برای حفر چاه توسط کارشناسان شرکت آب و فاضلاب و گروه مطالعات ژئوفیزیک، حفاری این چاه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با آبدهی کافی این چاه می‌توان علاوه بر روستای تنگلوره روستاهای دیگر آن منطقه نظیر رحیم آباد، امام آباد و چاهگاه سادات را نیز تأمین آب نمود.

کریمی عنوان کرد: در حال حاضر چاه مورد نظر تا عمق ۸۰ متری حفاری شده و طبق مطالعات انجام شده برای رسیدن به میزان آب مورد نظر حفاری تا عمق ۱۲۰ متری ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان این پروژه شروع شده که برای تکمیل و بهره‌برداری از این چاه آب آشامیدنی ۴۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در استفاده از این ماده بی‌بدیل خداوندی را وظیفه همگانی دانست و از توجه و همراهی مردم شریف در عدم استفاده از آب شرب در مصارف غیر شرب که خود نوعی تأمین آب است تشکر نمود.