تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3760710
شناسه : 3760710
تاریخ :
مدل ارزان‌تر و بدون کنترلر متا کوئست ۳ احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود اقتصاد ایران: ظاهراً متا قصد دارد نسخه‌ی جدید و ارزان‌تر متا کوئست ۳ را در اوایل مهرماه سال جاری معرفی و روانه‌ی بازار کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

متا با هدف تولید هدست واقعیت مجازی ارزان‌تر، قصد دارد نسخه‌ای جدید از این محصول را با نام کوئست 3S روانه‌ی بازار کند. به نظر می‌رسد تصمیم متا بر اساس دیدگاه‌های کاربران مبنی‌بر گران‌ بودن قیمت اپل ویژن پرو و علاقه‌ی آن‌ها به خرید محصولات زیر ۱۰۰۰ دلار، اتخاذ شده باشد.

براساس اطلاعات فاش‌شده‌ی خبرنامه‌ی Power On مارک گرمن، هدست واقعیت مجازی مورد بحث، نسخه‌ای جدید از متا کوئست ۳ محسوب می‌شود که در سال گذشته‌ی میلادی معرفی شد. بر اساس شایعات قبلی، این هدست در ابتدا متا کوئست ۳ لایت نام داشت که به نظر می‌رسد پسوند آن اکنون به 3S تغییر کرده است.

مقاله‌های مرتبط
  • متا با رونمایی کوئست ۳ به اپل طعنه زد: خبری از سیم و باتری خارجی نیست
  • کوئست ۳ لایت؛ هدست ارزان بعدی متا به‌زودی از راه می‌رسد

احتمالاً قیمت متا کوئست 3 جدید در بازه‌ی ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار است تا در مقایسه با قیمت پایه‌‌ی نسخه‌ی اصلی (نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی) کمتر باشد.

شایعات حاکی از آن است که متا کوئست 3S کنترلر نخواهد داشت و متا آن را جداگانه و با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رساند. متا احتمالاً نسخه‌ی اقتصادی متا کوئست ۳ را اوایل مهرماه سال جاری در رویداد Connect معرفی می‌کند. باید منتظر ماند و دید که کوئست جدید با چه قیمت و مشخصاتی از راه می‌رسد.