تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760695
شناسه : 3760695
تاریخ :
هوای استان زنجان اواخر هفته خنک‌تر می‌شود اقتصاد ایران: مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از خنک‌تر شدن هوای استان در اواخر هفته جاری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، اواخر هفته جاری دمای هوای استان کاهش محسوسی داشته و زنجانی‌ها هوای خنک‌تری را نسبت به این روزها تجربه خواهند کرد، افزود: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف بوده اما به تدریج از بعد از ظهر شاهد وزش باد خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه طی روزهای آینده، شرایط جوی خاصی در استان نخواهیم داشت و جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود، اظهار کرد: غالب‌ترین پدیده جوی استان طی روزهای آینده، وزش باد خواهد بود که این وضعیت در برخی از نقاط استان به حد نسبتاً شدید خواهد رسید.

رحمان نیا با اشاره به اینکه در حال حاضر دمای هوای شهر زنجان ۲۳ درجه سانتی‌گراد است، خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز دمای هوای زنجان در همین ساعت ۲۳ درجه سانتی‌گراد بوده و تغییری حاصل نشده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۸ و ۳۶ درجه، ابهر ۱۸ و ۳۵ درجه، خرمدره ۲۰ و ۳۶ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۶ درجه، قیدار ۲۲ و ۳۴ درجه، سلطانیه ۱۳ و ۳۵ درجه و ماهنشان ۱۶ و ۳۳ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.