تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3760686
شناسه : 3760686
تاریخ :
صنعا:پاسخ به صهیونیست‌ها قطعی است/بانک اهداف تعیین شده اقتصاد ایران: وزیر دفاع صنعا با بیان اینکه پاسخ یمن به جنایت صهیونیست‌ها ضد این کشور، قطعی و حتمی است تاکید کرد:نیروهای مسلح یمن در بالاترین سطح آمادگی برای وارد کردن ضربات دردناک به دشمن هستند و بانک اهداف ما در فلسطین اشغالی تعیین شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که یمنی‌ها همچنان به عملیات‌های خود در حمایت از مردم و مقاومت غزه ضد دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند و بر پاسخ قطعی به جنایت این رژیم علیه غیرنظامیان یمنی در بندر الحدیده تاکید دارند، «محمد العاطفی» وزیر دفاع دولت صنعا روز گذشته طی سخنانی اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن با تشکیلات مختلف خود آمادگی بالایی برای وارد کردن ضربات دردناک به صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی دارند.

وزیر دفاع دولت صنعا بعد از یک نشست نظامی گسترده که به ریاست وی و با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یمن و معاون وی، فرماندهان و شماری از مقامات ارشد نظامی و افسران برگزار شد، تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن دستورات محکم و سختگیرانه‌ای برای تعیین روش‌های مناسب و موثر جهت مقابله با تجاوزات اشغالگران صهیونیست و چالش‌هایی که رژیم اشغالگر در یمن و منطقه ایجاد کرده است، دریافت کرده‌اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی قدرت ما را خواهد دید و به خاطر تجاوز به حاکمیت یمن، بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد. تصمیم سازان نهاد نظامی یمن همه عوامل تعیین کننده نظامی را مورد بررسی قرار داده و نقاط ضعف دشمن را به دقت ارزیابی کرده‌اند. ما همچنین مهم‌ترین نقاط بانک اهداف خود در فلسطین اشغالی را با دقت بالا، شناسایی و تعیین کرده‌ایم.

این مقام نظامی یمن تصریح کرد: نیروی موشکی، نیروی پهپادی و نیروی دریایی یمن توانایی‌ها و امکانات کافی در اختیار دارند که زمینه اجرای دقیق عملیات‌ها را برای آنها فراهم می‌سازد.

وی به همه اطمینان داد که پاسخ محور جهاد و مقاومت به جنایت‌های دشمن صهیونیستی، قطعی و حتمی است و این پاسخی راهبردی و قاطع خواهد بود.

محمد العاطفی تاکید کرد که بسیج نظامی آمریکا در منطقه برای محافظت از رژیم صهیونیستی، بیهوده و بی معنا بوده و محکوم به شکستی اسفبار است.

دیروز همچنین دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای، عملیات انتقام جویانه حزب‌الله در اولین پاسخ به جنایت دشمن صهیونیستی در ترور شهید «فواد شکر» فرمانده نظامی ارشد مقاومت لبنان را تبریک گفته و اعلام کرد: این پاسخ قوی و موثر حزب الله در عمق فلسطین اشغالی که همچنان باز است (در تیررس مقاومت است و مورد هدف قرار می‌گیرد)، موید توانمندی، اقتدار و صداقت مقاومت در عمل به وعده‌ها و تهدیدات خود است.

انصارالله با قدردانی از رزمندگان قهرمان مقاومت اسلامی تاکید کرد که از همه گزینه‌ها و عملیات‌ها در پاسخ به دشمن صهیونیستی حمایت می‌کنیم. ما مجدداً تاکید می‌کنیم که پاسخ یمن به دشمن صهیونیستی قطعاً در راه است و به زودی این امر محقق خواهد شد.

انتهای پیام/