تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3760680
شناسه : 3760680
تاریخ :
تخفیف اول ماه فروشگاه اینترنتی اروندکالا را از دست ندید اقتصاد ایران: فروشگاه اینترنتی اروندکالا به مناسبت آغاز هر ماه جدید برای از طریق کانال های مختلف مثل ایمیل، شبکه های اجتماعی و همچنین درون اپلیکیشن و سایت اروندکالا کد تخفیف خرید ویژه ماه جدید را ارسال میکند. میزان تخفیف این کد از پنج درصد به همراه ارسال رایگان (بالای یک میلیون تومان) است. علاوه بر این این کدتخفیف را میتوان به محصولاتی که از قبل در اروندکالا تخفیف خورده اند اعمال کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

تخفیف ویژه اول ماه اروندکالا چیست؟

فروشگاه اینترنتی اروندکالا به مناسبت آغاز هر ماه جدید برای از طریق کانال های مختلف مثل ایمیل، شبکه های اجتماعی و همچنین درون اپلیکیشن و سایت اروندکالا کد تخفیف خرید ویژه ماه جدید را ارسال میکند. میزان تخفیف این کد از پنج درصد به همراه ارسال رایگان (بالای یک میلیون تومان) است. علاوه بر این این کدتخفیف را میتوان به محصولاتی که از قبل در اروندکالا تخفیف خورده اند اعمال کرد.

استقبال از تخفیف ویژه اروندکالا که در حوزه محصولات آرایشی، بهداشتی، مراقبت مو و همچنین محصولات خوراکی است، به اندازه ای است که طبق تجربه‌های قبلی انتظار افزایش فروش به میزان زیاد، می رود که هماهنگی و کار بسیار فشرده ای را می طلبد.

این کد تخفیف برای بیش از سه هزار کالای موجود در اروندکالا از بیش از ۲۵۰ برند معتبر دنیا قابل اعمال است.

فروشگاه اینترنتی اروندکالا، برندی حرفه ای و مورد اطمینان

فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای اروندکالا، با ارائه مجموعه‌ای متنوع از محصولات سلامت و زیبایی، محصولات غذایی و خوراکی توانسته به یکی از برترین فروشگاه‌های آنلاین در این حوزه تبدیل شود. اروندکالا با عرضه بهترین برندها و ایجاد ارزش‌های مورد نیاز مشتریان، جایگاهی ویژه در میان خریداران پیدا کرده است. مشتریان اروندکالا می‌توانند از بین محصولات متنوع داخلی و خارجی، همراه با پیشنهادهای ویژه، قیمت‌های فصلی و تخفیف‌های جذاب، به راحتی خرید کرده و محصولات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این فروشگاه، بسته‌بندی دقیق و حرفه‌ای محصولات با استفاده از ضربه‌گیر و پلمپ کامل محصولات بهداشتی است که اطمینان مشتریان را از سلامت و امنیت کالاها افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، اروندکالا با ارائه پشتیبانی بسیار قوی، همواره در کنار مشتریان خود بوده و تجربه خریدی مطمئن و لذت‌بخش را برای آنان فراهم می‌کند. این توجه به جزئیات و تمرکز بر رضایت مشتریان، راز موفقیت اروندکالا در بازار رقابتی امروز است.

تخفیف اول ماه فروشگاه اینترنتی اروندکالا را از دست ندید

تاریخچه فروشگاه اینترنتی اروندکالا

فروشگاه اینترنتی اروندکالا از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه بررسی، مشاوره و فروش آنلاین محصولات غذایی و بهداشتی آغاز کرده و با بیش از ۱۵ سال تجربه، به برندی معتبر و مورد اعتماد در این حوزه تبدیل شده است. یکی از ویژگی‌های برجسته اروندکالا، عکسبرداری تخصصی از تمامی محصولات و ارائه نقد و بررسی‌های کارشناسانه است.

قابلیت خاص دیگر اروندکالا ثبت دقیق تاریخ انقضای محصولات در صفحه هر کالا است. با توجه به ماهیت خوراکی و بهداشتی محصولات، کارشناسان اروندکالا پس از هر بار موجود کردن کالاها، تاریخ انقضای آن‌ها را به‌روزرسانی می‌کنند تا خریداران محترم با اطمینان کامل بتوانند خرید خود را انجام دهند.

چه محصولاتی را می‌شود در اروندکالا خرید؟

در فروشگاه اینترنتی اروندکالا، مجموعه‌ای گسترده و متنوع از محصولات آرایشی، بهداشتی و غذایی در دسترس مشتریان ایرانی قرار دارد که همگی از نظر کیفیت و اصالت تضمین شده‌اند. محصولات آرایشی و بهداشتی ما شامل دسته‌بندی‌هایی مانند شامپو و صابون، انواع کرم و ماسک، روغن مو، لوازم مراقبت از بدن نظیر اسپری بدن و لوازم اصلاح است. این دسته‌بندی‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن، به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این، در بخش محصولات غذایی، اروندکالا انواع قهوه از برندهای معتبر دنیا، کافی میکس و کاپوچینو، پودر شکلات، انواع سس‌ها و ملزومات صبحانه را ارائه می‌دهد. با استفاده از این دسته‌بندی‌ها، مشتریان می‌توانند به سادگی خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهند.

ارسال سفارشات در اروندکالا به صورت روزانه انجام میشود و بسیاری از سفارشات در همان روز آماده ارسال میشوند. معمولا سفارشات بین سه تا هفت روز کاری پس از آماده سازی و ارسال به دست مشتریان عزیز میرسد.

اپلیکیشن موبایل اروندکالا ویژه‌ی کاربران اندروید

تخفیف اول ماه فروشگاه اینترنتی اروندکالا را از دست ندید

اگر تاکنون از اروندکالا خرید کرده‌اید یا قصد دارید خرید کنید، خبر خوشحال‌کننده‌ اپلیکیشن اندروید فروشگاه اینترنتی اروندکالا است. اپلیکیشن موبایل اروندکالا که به‌صورت کاملا اختصاصی Native توسعه داده شده، تجربه‌‌ی فوق‌العاده‌ای از خرید را برایتان به‌ارمغان می‌آورد. برای استفاده از اپلیکیشن کافی است به صفحه‌ی نصب اپلیکیشن موبایل اروندکالا بروید. با ورود به این صفحه، میتوانید به‌صورت مستقیم اپلیکیشن را دانلود یا ازطریق کافه‌بازار یا مایکت آن را نصب کنید.