تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3760675
شناسه : 3760675
تاریخ :
اوسیمن با الاهلی مقابل پرسپولیس و استقلال؟ اقتصاد ایران: مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ناپولی از باشگاه الاهلی عربستان پیشنهادی رسمی دریافت کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویکتور اوسیمن که قصد دارد پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری از ناپولی جدا شود، پیشنهادی از سوی یک باشگاه عربستانی دریافت کرده است. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد که باشگاه الاهلی پیشنهاد اولیه‌ای را به ناپولی برای خرید ویکتور اوسیمن با بسته‌ای به ارزش بیش از 65 میلیون یورو ارائه کرده است.

طبق ادعای رومانو؛ ناپولی آماده است با جدایی اوسیمن 25 ساله موافقت کند، اما تاکنون توافقی بین این مهاجم نیجریه‌ای و الاهلی صورت نگرفته است. از نظر اطرافیان این بازیکن، تا عملی شدن چنین معامله‌ای فاصله زیادی وجود دارد. اوسیمن که به دنبال انتقال قرضی نیست، گزینه‌های دیگر را هم مدنظر دارد.

پیش از این جیووانی مانا مدیر ورزشی تیم فوتبال ناپولی در خصوص آینده حرفه‌ای‌ مهاجم نیجریه‌ای این تیم به شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفته بود: «ویکتور اوسیمن درخواست جدایی به باشگاه داده و می‌خواهد برود.»

مهاجم نیجریه‌ای ناپولی که بند فسخ 130 میلیون یورویی در قراردادش دارد، مورد توجه دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و چلسی قرار دارد، این در حالی است که ناپولی هم مهاجم مورد علاقه آنتونیو کونته یعنی روملو لوکاکو را به عنوان جانشین او در نظر گرفته است.

اوسیمن 26 ساله که قرارداد فعلی‌اش با ناپولی تا پایان ماه ژوئن 2026 اعتبار دارد، تاکنون در 138 بازی 78 گل برای این تیم به ثمر رسانده و 18 پاس‌گل هم ساخته است. او در فصل 23-2022 با عملکرد خوبش به آبی‌پوشان ناپل برای کسب عنوان قهرمانی سری A ایتالیا پس از 33 سال کمک کرد.

الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان نخبگان آسیا حریف پرسپولیس و استقلال است که در هر دو مورد میزبان نمایندگان ایران خواهد بود.

انتهای پیام/