تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760646
شناسه : 3760646
تاریخ :
بستر اجرای پروژه‌های مختلف در کردستان به برکت اربعین فراهم شد اقتصاد ایران: سنندج-استاندار کردستان گفت: علاوه بر برکات معنوی بستر اجرای پروژه‌های مختلف در ایام اربعین حسینی در کردستان فراهم شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا صبح دوشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: گام‌های توسعه‌ای خوبی را در زمینه مدیریت شهری شاهدیم که بیانگر تعامل و همدلی بسیار خوب بین اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری است.

وی افزود: خدمات انجام شده در سطح شهر سنندج موجب کسب رضایتمندی مردم شده است.

وی یادآور شد: شهرداری در حوزه عمران و خدمات شهری با طیف زیادی از مردم ارتباط دارد و برای مطالبات مردم نیز قدم‌های مؤثری برداشته است.

استاندار کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت و شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور، افزود: شهید جمهور در طول دوران خدمت ۳۳ ماهه خود خدمات ماندگاری در این استان برجای گذاشت و این مهم منجر به بروز اتفاقات مؤثری در حوزه توسعه زیرساخت‌ها است.

زارعی کوشا از اقدامات شهرداری در زمینه توسعه فضاسازی شهری در ایام مختلف تقدیر کرد و یادآور شد: در روزهای اخیر که شاهد حضور زائرین اربعین در استان بودیم، حضور تأثیرگذار این نهاد عمومی در استقبال و میزبانی از زائرین قابل توجه بوده است.

وی یادآور شد: در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی ۱۳ موکب در سطح شهر سنندج و در مجموع در کل استان بیش از ۷۰ موکب در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین در سطح استان برپا شد که میزبان زائران اربعین حسینی است.

استاندار کردستان یادآور شد: حضور زائران اربعین حسینی در استان برکات زیادی برای استان در بر داشته است که در کنار برکات معنوی بستر اجرای پروژه‌های مختلف که از نیازهای اساسی در استان بود را به ارمغان آورد.

به گفته زارعی کوشا، اعتبارات ستاد اربعین به صورت مرحله به مرحله واریز و پروژه‌های عمرانی خوبی مانند کمربندی محمدی از محل این اعتبارات در حال اجراست که امیدواریم هرچه زودتر بستر بهره برداری از آنکه می‌تواند نقش مهمی در کاهش ترافیک داشته باشد فراهم شود.

وی انتخاب کردستان به عنوان مسیر تردد زائرین اربعین را منجر به ایجاد ظرفیت بسیار خوبی در رونق استان ذکر کرد.