تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3760639
شناسه : 3760639
تاریخ :
مقاومت فلسطین:عملیات حزب‌الله سیلی بزرگی به صورت دشمن بود اقتصاد ایران: گروه‌های مقاومت فلسطین، عملیات انتقام‌جویانه حزب‌الله ضد دشمن اشغالگر را یک سیلی بزرگ به صورت صهیونیست‌ها دانسته و تاکید کردند که این عملیات نشان داد، همه ائتلاف‌های غربی-آمریکایی هم توان محافظت از اسرائیل را ندارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه واکنش گروه‌ها و شخصیت‌های فلسطینی به عملیات انتقام جویانه حزب الله ضد دشمن صهیونیستی، «احسان عطایا» از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که پاسخ اولیه حزب الله به دشمن اشغالگر، بیانگر مهارت و هوشمندی بالای مقاومت است؛ زیرا صهیونیست‌ها را همچنان در سردرگمی و انتظار نگه داشته است.

عملیات حزب‌الله دستاوردی راهبردی برای مقاومت است

وی افزود: عملیاتی که حزب الله انجام داد، رویکرد مقاومت در پاسخ به جنایت‌های تروریستی دشمن را نشان می‌دهد و این پاسخ یک دستاورد راهبردی برای مقاومت بود.

«احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان نیز با تمجید از پاسخ گسترده و پیشرفته مقاومت لبنان به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که پاسخ مقاومت به دشمن، یک مسئله قطعی است.

وی افزود: این پاسخ ثابت می‌کند که حزب الله، فریب آمریکایی‌ها را در زمینه آرام کردن اوضاع و مذاکرات نمی‌خورد؛ به ویژه اینکه این پاسخ در چهارچوب حمایت از مقاومت و مردم غزه نیز بود.

عملیات حزب‌الله یک سیلی بزرگ به صورت اشغالگران بود

همچنین جنبش حماس در بیانیه‌ای جداگانه، عملیات انتقام جویانه حزب الله ضد دشمن صهیونیستی را تبریک گفته و تاکید کرد: این پاسخ قوی و متمرکز که به عمق مواضع اشغالگران در اراضی اشغالی فلسطین، ضربه دردناکی وارد کرد، یک سیلی بزرگ به صورت کابینه اشغالگر و فاشیستی صهیونیستی است.

حماس افزود: این عملیات همچنین حامل پیامی بود، مبنی بر اینکه تروریسم و جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین و لبنان هرگز بدون مجازات نخواهد ماند و دشمن هرگز به اهداف خود نمی‌رسد و توطئه‌های متجاوزانه آن نتیجه‌ای نخواهد داشت.

این جنبش همچنین به شدت تشدید تجاوزات رژیم اشغالگر علیه لبنان و ادامه بمباران وحشیانه و جنایتکارانه اراضی و مواضع غیرنظامی این کشور را محکوم و تاکید کرد: این تجاوزات وحشیانه، نقض فاحش همه منشورها و هنجارهای بین‌المللی بوده و بار دیگر ثابت می‌کند که رژیم وحشی صهیونیستی یک خطر واقعی برای کل منطقه است و امنیت و ثبات بین المللی را تهدید می‌کند.

حماس افزود: دولت آمریکا مسئولیت کامل این وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد؛ زیرا حامی و شریک مستقیم این تجاوزات و جنایات علیه فلسطین، لبنان، یمن و عراق است.

جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای به همین منظور اعلام کرد که حزب الله با عملیات خود در عمق تشکیلات رژیم اشغالگر و موفقیت در وارد کردن ضربات شجاعانه به این دشمن، ثبات خود را در پایبندی به مواضع و عهد خود ثابت کرد.

این جنبش ادامه داد: دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد و تنها با مقاومت می‌توان در برابر آن ایستاد.

پاسخ حزب‌الله ثابت کرد غرب و آمریکا توان محافظت از اسرائیل را ندارند

کمیته‌های مقاومت فلسطین هم به نوبه خود در بیانیه‌ای اعلام کردند: پاسخ‌های پیشرفته مقاومت اسلامی لبنان ثابت می‌کند که حزب الله توانایی نفوذ به عمق صهیونیست‌ها و آشکار ساختن فروپاشی سیستم بازدارندگی و تشکیلات دفاعی رژیم اشغالگر را دارد و ارتش صهیونیستی هر کاری هم انجام دهد، نمی‌تواند امنیت موجودیت شکننده خود را تامین کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: پاسخ قاطع مقاومت اسلامی لبنان به دشمن صهیونیستی، موید آن است که همه ائتلاف‌های آمریکایی و غربی توانایی محافظت از رژیم صهیونیستی را در برابر مقاومت ندارند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین همچنین به همه رزمندگان مقاومت لبنان درود فرستاده و تاکید کردند که این رزمندگان، اصالت، بزرگواری و شجاعت رهبری خردمند خود را در ادامه حمایت و پشتیبانی از مردم و مقاومت فلسطین در برابر ماشین کشتار صهیونیستی- آمریکایی، ثابت می‌کنند.

انتهای پیام/