تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3760622
شناسه : 3760622
تاریخ :
تاکسی‌های برقی‌ چینی به زودی وارد بندرعباس می‌شود اقتصاد ایران: عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پرداختن به تمهیدات مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی گفت: ۳۰۰ دوربین نظارتی به ظرفیت کنترلی مسیر اضافه شده است که در نتیجه آن تمام مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین تحت نظارت دوربینی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محسن هرمزی با حضور در اتاق کنترل و مدیریت ترافیک راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین که در محل معاونت حمل‌ونقل تشکیل شده،  پیرامون آخرین اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت شهری تهران برای برگزاری بهتر راهپیمایی جاماندگان اربعین، گفت: شهرداری مانند سنوات گذشته برنامه‌ریزی خوبی در حوزه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی برای برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین داشته است. در حوزه حمل و نقل ترافیک نیز امسال 600 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران در نظر گرفته‌ایم.

هرمزی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در رابطه با جابجایی شرکت کنندگان مراسم جاماندگان اربعین از شهرهای اقماری تهران اشاره و اظهار کرد: 40 دستگاه اتوبوس اختصاصاً برای حمل و نقل زائران شرکت کننده در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین به شهرهای اقماری تهران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در 11 محور اتوبوس و در هشت محور ون برای جابجایی عزاداران در نظر گرفته‌ایم که عمده حضور ون‌ها در ناحیه ایستگاه متروی شهرری به بعد است.

هرمزی افزود: خدمت رسانی اتوبوسرانی تهران به زائران از ساعت 5 صبح امروز آغاز شده است و تا پایان مراسم نیز ادامه پیدا می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تأاکید کرد: به جز حوزه اتوبوسرانی در بخش مترو نیز برای جابجایی زائران تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. متروی تهران امروز از ساعت 5:30 صبح به صورت رایگان در اختیار زائران برای شرکت در راهپیمایی جاماندگان اربعین قرار دارد.

هرمزی افزود: همچنین امسال شبکه متروی پرند نیز به بخش حمل و نقلی این راهپیمایی افزوده شده است و خود این موضوع امکان ویژه‌ای برای جابجایی ساکنان شهرهای اقماری تهران به راهپیمایی جاماندگان فراهم کرده است.

وی در رابطه با سایر تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده نیز گفت: امسال در بیش از 80 نقطه انسداد فیزیکی داشتیم و همچنین 300 دوربین نظارتی نیز به ظرفیت کنترلی مسیر اضافه شده است که در نتیجه آن تمام مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین تحت نظارت دوربینی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار گرفته است.

هرمزی در پایان پیرامون ورود محموله تاکسی‌های برقی از چین به بندرعباس نیز تصریح کرد: محموله تاکسی‌های برقی اکنون در خلیج فارس است و به زودی وارد بندرعباس خواهد شد.