تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760615
شناسه : 3760615
تاریخ :
مراسم بزرگ مولودی خوانی در پارک روجیار سنندج برگزار می‌شود اقتصاد ایران: سنندج-شهردار سنندج از برگزاری مراسم بزرگ مولودی خوانی همزمان با هفته وحدت در پارک روجیار سنندج خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید انور رشیدی صبح دوشنبه در دیدار اعضای شورای شهر با استاندار کردستان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: در دولت شهید رئیسی اقدامات اثربخشی در استان شکل گرفت و مسؤولان با دلسوزی پای کار بودند.

وی خاطر نشان کرد: امروز خدمتگزاری به مردم یک اصل مهم است و برای خدمت به مردم برنامه‌های مختلفی در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شده تا نیاز شهر و مطالبات مردم را جا که عمل بپوشانیم.

شهردار سنندج با اشاره به اقدامات حوزه عمرانی بیان کرد: امروز شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است و روژه‌های مختلف در حوزه توسعه زیرساخت‌های عمران در نقاط مختلف تعریف و در حال اجرا است.

رشیدی با اشاره به اینکه تلاش براین است تا در نقاط کمتر برخوردار پروژه‌ها تعریف و اجرا شوند، افزود: این مهم در راستای تحقق عدالت اجتماعی شکل می‌گیرد که از اولویت‌های مدیریت شهری است.

وی ارتقای قضای سبز، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز را از اقدامات انجام شده در شهر سنندج برشمرد.

شهردار سنندج از اجرای چندین کلان پروژه در حوزه رفع مشکل ترافیک و توسعه سرانه فضای سبز و سرمایه گذاری در سطح شهر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها هم‌اکنون در حال اجراست.

رشیدی عنوان کرد: در حوزه اقدامات فرهنگی نیز اقدامات خوبی انجام گرفته و این روند استمرار خواهد داشت که برگزاری مراسم بزرگ مولودی‌خوانی در پارک روجیار سنندج ویژه هفته دولت از جمله این برنامه‌ها است.

شهردار سنندج اعلام کرد: این مراسم بزرگ در کنار دیگر فعالیت‌های فرهنگی و همکاری‌های مجموعه مدیریت شهری در برگزاری ویژه برنامه همایش بزرگ امت احمد برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.

وی به اقدامات انجام شده در جذب سرمایه گذار برای پروژه‌های سرمایه گذاری در سنندج اشاره کرد و افزود: به زودی شاهد عملیاتی شدن پروژه سرمایه گذاری رونمایی شده شهرداری سنندج با حضور سرمایه گذاران قدر خواهیم بود.

شهردار سنندج تصریح کرد: زمینه عملیاتی شدن ۳ هزار میلیارد تومان از ۶ هزار میلیارد پروژه سرمایه گذاری رونمایی شده شهرداری سنندج فراهم شده است و در صورت موافقت کمیسیون ماده پنج در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد تحول چشمگیر در حوزه توسعه سرمایه گذاری در سنندج هستیم.