تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3760600
شناسه : 3760600
تاریخ :
اسد:رزمندگان مقاومت الگوی ما در راه آزادی و استقلال هستند اقتصاد ایران: رئیس جمهور سوریه با اشاره به اینکه استواری مردم و مقاومت غزه در برابر اشغالگران، موجب نابودی اعتماد صهیونیست‌ها به آینده موجودیت جعلی خود شده است، تاکید کرد: رزمندگان مقاومت الگو و سرمشق ما در راه آزادی، کرامت و استقلال هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه روز گذشته طی سخنانی در مجلس این کشور به تحولات اخیر در جنگ غزه اشاره کرده و استواری مردم و مقاومت غزه در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی را ستود.

بشار اسد در افتتاحیه چهارمین نشست قانونگذاری مجلس سوریه اظهار داشت که جمهوری عربی سوریه یکی از عرصه‌های درگیری در جهان بوده است و ما در این عرصه دو گزینه بیشتر پیش روی خود نداریم: تأثیرپذیری یا تأثیرگذاری و دستیابی به تعادل.

وی افزود ما برای رسیدن به این تعادل باید سخت تلاش کنیم، به دنبال راه حل باشیم، از ناامیدی و تسلیم شدن در برابر شرایط خودداری و برای تغییر آنها تلاش کنیم.

رئیس جمهوری سوریه در ادامه با ادای احترام به مردم جولان اشغالی گفت: مردم ما در جولان اشغالی درس‌های زیادی ارائه داده و نشان داده‌اند که فقدان حاکمیت بر سرزمین آنها، به معنای از بین رفتن میهن پرستی از دل و وجدان این مردم نیست. میهن پرستی مردم جولان و وفاداری آنها به سرزمینشان، یک ادعا نیست؛ بلکه واقعیتی ریشه‌دار است.

بشار اسد در ادامه مقاومت و استواری غزه را در برابر جنایت‌های اشغالگران صهیونیست ستوده و تاکید کرد: این تعهد، ایمان و اراده فلسطینی‌ها بود که اعتماد اسرائیل را به آینده موجودیت آن از بین برد؛ زیرا غزه الگویی را ارائه داد که نسل‌ها را بیدار کرد و آنها با چشم خود حقیقت را به شکلی متفاوت‌تر از آنچه که غرب طی قرن‌های طولانی تحمیل کرده بود، دیدند.

رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: این قهرمانی و استواری غزه باعث شد تا دوره توهمات به پایان برسد و حقیقت روشن شود.

وی در ادامه به رزمندگان مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق و یمن درود فرستاده و تاکید کرد که آنها الگو و سرمشقی برای ما در راه آزادی، کرامت، شرافت و استقلال هستند.

انتهای پیام/