تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760580
شناسه : 3760580
تاریخ :
۱۷۸۵ واحد نهضت ملی در یزد به متقاضیان واگذار می‌شود اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد از واگذاری یک‌هزار و ۷۸۵ واحد نهضت ملی مسکن به مناسبت هفته دولت به متقاضیان واجد شرایط خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علیرضا نادریان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در هفته دولت امسال یک‌هزار و ۱۸۵ واحد و قطعه زمین در شهر و ۶۰۰ واحد در روستا از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل متقاضیان داده می‌شود.

وی ادامه داد: در شهر ۱۰۰ واحد به صورت تکمیلی که ۶۰ واحد در شهرستان تفت و ۴۰ واحد در شهر شاهدیه تحویل متقاضیان می‌شود. همچنین ۱۸۵ واحد به صورت مسکن تدریجی، به این صورت که تا پایان سفت کاری و اسکلت کار می‌شود و تکمیل واحد به سلیقه متقاضیان تحویل آنان داده می‌شود و از محل تسهیلات و خدمات فنی، خود نسبت به تکمیل اقدام می کنند، خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به واگذاری ۹۰۰ قطعه زمین در شهرستان های بافق، میبد، اردکان و شهر نیر در قالب نهضت ملی مسکن به مناسبت هفته دولت بیان کرد: یک هزار ۱۸۵ واحد در شهر و ۲۰۰ واحد در روستاها داریم که به بهره برداری می‌رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد.

نادریان زاده با اشاره به واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین در روستاها در هفته دولت اظهار کرد: در مجموع یک هزار و ۷۸۵ واحدمسکونی و قطعه زمین در هفته دولت تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم در این زمینه گفت: با اجرای طرح نهضت ملی از ابتدای دولت سیزدهم، حجم بی سابقه ای از فعالیت‌ها رقم خورد به نحوی که ۱۷۰ هزار نفر در استان یزد برای مسکن نهضت ملی ثبت نام کردند و از این تعداد ۷۰ هزار نفر در شهرستان‌ها و شهرهای زیر یکصد هزار نفر تحت پوشش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی را در شهرستان‌ها در دست اقدام داریم که به دو روش بنیاد ساخت و گروه ساخت انجام می‌گیرد. ۶ هزار واحد بنیاد ساخت در دست اقدام داریم که یک‌هزار و ۲۰۰ واحد قبل از هفته دولت تحویل داده شده و ۲۸۵ واحد در هفته دولت تحویل داده خواهد شد و مابقی در آ ینده ای ن زدیک تحویل داده می‌شود.

نادریان زاده با اشاره به طرح‌های گروه ساخت نیز گفت: زمین‌ها طراحی شده و آب و گاز و برق به سایت‌ها اختصاص می‌یابد و زمین در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که در این شیوه هم ۱۱ هزار واحد برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که دو هزار و ۴۰۰ قطعه تا قبل از هفته دولت واگذار شد و ۹۰۰ قطعه هم در این هفته تحویل داده می‌شود و مابقی در آینده‌ای نزدیک پس از آماده سازی تحویل داده می‌شود.