تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3760576
شناسه : 3760576
تاریخ :
هواشناسی ایران۱۴۰۳/۶/۵؛جو آرام ۵ روزه در اکثر مناطق کشور اقتصاد ایران: سازمان هواشناسی از جو آرام اکثر مناطق کشور طی ۵ روز آینده خبر داد و اعلام کرد: طی این مدت در ۴ استان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اکثر مناطق کشور جو آرامی برقرار است. طی روزهای سه‌شنبه تا جمعه 9 شهریور در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز افزایش ابر، بارش‌های پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی 5 روز آینده برای ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، غرب و ارتفاعات هرمزگان، جنوب فارس، شمال و شرق بوشهر در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید و در برخی مناطق گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی 5 روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا روی می‌دهد.

به گزارش تسنیم، بیشینه دما امروز شهر نجف به 50 درجه بالای صفر می‌رسد. دما هوا در شهرهای کربلا، سامرا و کاظمین نیز به ترتیب به 49، 47 و 49 درجه افزایش می‌یابد. در مرز مهران نیز بیشینه دما به 47 درجه خواهد رسید.

انتهای پیام/