تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760561
شناسه : 3760561
تاریخ :
اماکن اسکان اضطراری برای بازگشت زائران در مرکزی پیش بینی شد اقتصاد ایران: اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اماکن اسکان اضطراری و احتمالی برای بازگشت زائران حسینی در این استان پیش بینی و آماده سازی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بهنام نظری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت‌های موکب‌های استان مرکزی در عراق افزود: تاکنون حدود ۷۰ درصد زائران به استان‌های خود بازگشته‌اند و با توجه به حجم بالای ترددها از زائران استان مرکزی در عراق تقاضا کردیم بازگشت خود را به بعد از اربعین موکول کنند.

معاون سیاسی، امینی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: در راستای خدمت رسانی به زائران حسینی، فعالیت موکب‌های استان مرکزی و استان‌های کشور در عراق همچنان تداوم دارد چرا که پایان فعالیت موکب‌های عراقی، بعدازظهر اربعین است.

نظری ادامه داد: با توجه به اینکه حجم بالایی از تردد زائران حسینی از مسیر استان مرکزی است از این رو فعالیت ۳۰ موکب نیز که تا پایانه مرزی به زوار خدمات ارائه می‌دادند تداوم دارد.

اماکن اسکان اضطراری برای بازگشت زائران در مرکزی پیش بینی شد

نظری گفت: همچنین به فرمانداران شهرستان‌های مرکزی اعلام شده مکان‌هایی اضطراری و احتمالی برای زائرین با همکاری آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان برنامه ریزی کنند و در صورت وقوع مشکل فنی برای ناوگان حمل و نقل عمومی، ترافیک و احتمال باران و دیگر حوادث طبیعی زائران دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز اتوبوس از استان مرکزی به مرز مهران برای جابه جایی مسافران سایر استان‌ها ارسال کردیم خوشبختانه اکنون نیز امنیت برای تردد زائران حسینی تأمین و مشکلی در این راستا وجود ندارد.