تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3760558
شناسه : 3760558
تاریخ :
صید دومین طلا در ۱۵ روز برای خانواده پتریاشویلی اقتصاد ایران: برادر کوچکتر قهرمان سنگین‌وزن کشتی آزاد المپیک طلای دیگری را از اردن برای خانواده پتریاشویلی به ارمغان آورد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های جهانی کشتی آزاد نوجوانان شب گذشته با قهرمانی آمریکا به پایان رسید و ایران هم با 2 طلای ابوالفضل شمسی پور در وزن 71 کیلو و رضا افشار در  80 کیلوگرم، 2 نقره امیرعباس رمضانی در 45 کیلو و امیرعباس علیزاده در 48 کیلو و 2 برنز امیررضا علیپور در 92 کیلو و ابوالفضل محمدنژاد در 110 کیلو نایب قهرمان شد.

15 روز بعد از قهرمانی گنو پتریاشویلی در سنگین‌وزن کشتی آزاد المپیک، برادر کوچکترش کنستانتین در وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد نوجوانان جهان طلایی شد. گنو که عناوین زیادی در کارنامه دارد، با شکست امیرحسین زارع به این عنوان دست پیدا کرد و کنستانتین هم با عبور از حریف روسی خود در فینال مسابقات اردن، برای اولین بار به مقام قهرمانی رسید.

این کشتی‌گیر سال گذشته هم نماینده وزن 80 کیلوگرم گرجستان در مسابقات جهانی بود که به مدال برنز رضایت داد و این بار توانست برنز سال گذشته‌اش را تبدیل به طلا کند. او امسال عنوان قهرمانی اروپا را نیز به خود اختصاص داده بود.

اتحادیه جهانی در رابطه با کنستانتین خبر داده که او قرار است هفته آینده در مسابقات جهانی زیر 20 سال در پونتودرا اسپانیا هم کشتی بگیرد.

انتهای پیام/