تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3760532
شناسه : 3760532
تاریخ :
از بازدید مراکز درمانی هلال‌احمر تا دیدار با مسئولان ارشد عراقی اقتصاد ایران: رئیس جمعیت هلال‌احمر در سفر خود به عراق از روند ارائه خدمات درمانی به زائران اربعینی در درمانگاه‌ها و موکب‌های درمانی این جمعیت بازدید و با مسئولان ارشد عراقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند در سفر خود به کشور عراق با وزرای بهداشت و کشور و همچنین رئیس هلال‌احمر و مشاور نخست وزیر عراق دیدار و در خصوص نحوه همکاری در خدمات‌رسانی به زائران ایام اربعین حسینی و توسعه همکاری‌های مشترک، گفت‌وگو کرد.

مقامات عراقی نیز در این دیدارهای جداگانه با قدردانی از زحمات و خدمات هلال‌احمر ایران و مدیریت عملیات درمانی اربعین حسینی، بر توسعه همکاری‌های مشترک در همین زمینه تاکید کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در این سفر همچنین با نمایندگان کمیسیون بهداشت مجلس که با هدف بازدید از نحوه خدمات‌رسانی کادر درمان و امداد داوطلب هلال‌احمر در عراق حضور داشتند، دیدار کرد و در نشست با این نمایندگان، به بررسی نقاط قوت و ضعف ارائه خدمات به زائران در عملیات بزرگ راهپیمایی اربعین پرداختند.

گفتنی است؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در سفر به عراق، ابتدا در شهر نجف اشرف حضور یافت و از روند ارائه خدمات درمانی هلال‌احمر در بیمارستان امام علی (ع) و سپس از سایر مراکز درمانی این جمعیت در نجف بازدید کرد.

وی سپس از درمانگاه‌های هلال‌احمر در طریق‌الحسین (ع)؛ مسیر پیاده‌روی زائران حسینی از شهر نجف تا کربلا بازدید کرد و به کادر داوطلب هلال‌احمر در این درمانگاه‌ها و موکب‌های درمانی خداقوت گفت.

کولیوند در شهر کربلا نیز از روند ارائه خدمات درمانی به زائران اربعینی در درمانگاه‌ها و مراکز درمانی هلال‌احمر بازدید کرد.