تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3760490
شناسه : 3760490
تاریخ :
بدترین شروع ممکن برای جالوروسی رقم خورد اقتصاد ایران: از هفته دوم سری آ ایتالیا، آاس رم در نخستین بازی خانگی خود در فصل جدید، با نتیجه ۲-۱ مقابل امپولی شکست خورد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: از هفته دوم سری آ ایتالیا، آاس رم در نخستین بازی خانگی خود در فصل جدید، با نتیجه ۲-۱ مقابل امپولی شکست خورد.

در آخرین بازی امشب از هفته دوم رقابت‌های سری آ، آاس رم در استادیوم خانگی خود یعنی‌ المپیکو به مصاف امپولی رفت که در پایان برخلاف آنچه که پیش بینی می‌شد، شاگردان دنیله ده‌روسی با نتیجه ۲-۱ مغلوب میهمان خود شدند تا با یک امتیاز از دو بازی در رتبه پانزدهم جدول سری آ قرار بگیرند.

رمی‌ها در این دیدار از ابتدای کار نبض بازی را در اختیار گرفتند و موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه حریف خلق کردند اما از هیچ‌کدام از این فرصت‌ها بهره نبردند. در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان نیمه نخست بودند، امانوئل گیاسی هافبک میانی تیم امپولی روی غفلت خط دفاعی رم دروازه میله اسویلار را باز کرد تا نیمه نخست به سود میهمان به پایان برسد.

فشار بی‌امان شاگردان ده‌روسی برای جبران گل خورده در نیمه دوم از همان شروع بازی آغاز شد اما بی‌دقتی مهاجمین این تیم همچنان ادامه داشت و توپی وارد دروازه حریف نشد. برخلاف جریان بازی بار دیگر بازیکنان امپولی بودند که روی یک ضدحمله، موفق به کسب یک ضربه پنالتی شدند تا لورنزو کولومبو با فریب گلر رم، حساب کار را ۲-۰ کند.

در ادامه حملات پی درپی جالوروسی تنها منجر به جبران یکی از گل‌های خورده توسط ستاره ازبکستانی این تیم یعنی الدور شومورودوف شد و در نهایت با سوت داور میدان، اولین شکست فصل برای شاگردان دنیله ده‌روسی جوان پیش چشم هواداران پرشور این تیم رقم خورد.