تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3760417
شناسه : 3760417
تاریخ :
بالاترین سطح آمادگی یمن برای ضربات دردناک به رژیم صهیونیستی اقتصاد ایران: وزیر دفاع یمن تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تاوان سنگین نقض حاکمیت یمن و حمله به مراکز غیرنظامی این کشور را پرداخت خواهد کرد و پاسخ راهبردی و قاطع به این رژیم، حتمی و در راه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «محمد العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با بیان اینکه کادر رهبری این کشور و سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصار الله بر تحقق دستاوردهای ملموس پافشاری می‌کنند، تأکید کرد که نیروهای مسلح یمن با تشکیلات مختلف خود، بالاترین سطح آمادگی را برای انجام حملات دردناک به عمق رژیم صهیونیستی دارند.

وزیر دفاع یمن در ادامه افزود: ما در نیروهای مسلح یمن دستورات سفت و سختی را از طرف کادر رهبری برای تعیین روش های مناسب و موثر برای مقابله با چالش های تحمیل شده توسط دشمن صهیونیستی به منطقه و یمن دریافت کرده‌ایم.

العاطفی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در پاسخ به اصرار خود در نقض حاکمیت یمن و هدف قرار دادن مراکز غیرنظامی در الحدیده، چیزی جز زور و واکنش سخت از ما نخواهد یافت و بهای سنگینی خواهد پرداخت. مراجع تصمیم‌گیری نظامی و رزمی یمن تمامی عوامل تعیین کننده نظامی را بررسی و مولفه های ضعف دشمن صهیونیستی را به دقت مطالعه کرده اند.

وی ادامه داد: مهمترین نقاط بانک اهداف رژیم صهیونیستی به دقت و با نهایت دقت مورد رصد و شناسایی و تحت فرآیند تحلیل های اطلاعاتی عمیق قرار گرفته است. نیروهای موشکی، پهپادی و دریایی دارای قابلیت‌ها و امکاناتی هستند که امکان اجرای دقیق و حساب‌شده هر عملیاتی را برای آنها فراهم می‌کند.

وزیر دفاع یمن تأکید کرد: به همگان اطمینان می‌دهیم که پاسخ محور جهاد و مقاومت به جنایات دشمن صهیونیستی، همانطور که سید عبدالملک نیز تأکید کرد، در راه است و پاسخی راهبردی و قاطعی خواهد بود.

سرلشکر محمد ناصر العاطفی در پایان گفت: تقویت نظامی آمریکا در منطقه برای دفاع از رژیم صهیونیستی بی معنی است و با قاطعیت با آن مقابله خواهد شد و محکوم به شکست مفتضحانه‌ای است.