تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3760396
شناسه : 3760396
تاریخ :
ورود بیش از ۲۵۰ هزار زائر به کشور در ۲۴ ساعت گذشته اقتصاد ایران: جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از ورود بیش از ۲۵۰ هزار زائر به کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مؤمنی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مرزی در مسیر ورودی و خروج کشور با حجم بالا اما روان در حال تردد هستند و هیچ مشکلی گزارش نشده است. اوج ورود زائران در روزهای ۲ شهریور و امروز بوده و بیش از ۲۵۰ هزار نفر در ۲۴ ساعت گذشته وارد کشور شده‌اند. مرز مهران با بیش از ۱۴۰ هزار نفر تردد همچنان پرترددترین مرز است.

سردار مؤمنی با تاکید بر ضرورت استراحت در مسیر برگشت به علت خستگی و خواب‌آلودگی زائران، اعلام کرد: تاکنون بیش از ۸۵ درصد زائران به کشور بازگشته‌اند و امیدواریم ۱۵ درصد باقی‌مانده نیز به سلامت وارد مرزها شوند.

وی افزود: بیشترین حجم تردد اتوبوس‌ها در روز گذشته در پایانه‌های برکت و شهید رئیسی بوده و امروز نیز همین روند ادامه دارد.

سردار مؤمنی ادامه داد: تعداد کافی اتوبوس در این پایانه‌ها برای جابجایی زائران فراهم شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا همچنین اعلام کرد: در استان‌های مرزی شاهد کاهش تعداد جان‌باختگان و تصادفات هستیم و مأموریت طرح اربعین تا بازگشت آخرین زائران ادامه خواهد داشت و همکاران ما تا آخرین لحظه در خدمت زائران خواهند بود.