تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3760393
شناسه : 3760393
تاریخ :
مختصات دو پایگاه صهیونیستی هدف قرار گرفته در عملیات«اربعین»+ فیلم اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان تصاویری از مختصات دو پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را که در مرحله دوم عملیات «روز اربعین» هدف قرار گرفتند، منتشر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان ویدئوی مختصات دو پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در عملیات روز اربعین در پاسخ به ترور فرمانده شهید «فواد شکر» و شماری از غیرنظامیان در ضاحیه جنوبی بیروت، پخش کرد.

طبق تصاویر منتشر شده،  در این عملیات پایگاه «عین شیمر» که یک پایگاه دفاع هوایی و موشکی چند طبقه است و سامانه های حیتس، فلاخن داوود، گنبد آهنین و فرودگاه آزمایش پهپاد در آن مستقر هستند، هدف قرار گرفت. این پایگاه در شرق شهر اشغالی الخضیره و در ۷۲ کیلومتری مرز لبنان قرار دارد. 

پایگاه دوم که در عملیات روز اربعین هدف قرار گرفت، پایگاه «گلیلوت» به عنوان پایگاه اصلی شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی «امان» است. این پایگاه در شمال تل آویو و ۱۱۰ کیلومتری مرز لبنان قرار دارد. 

در پایگاه گلیلوت، مقر اصلی تیپ ۸۲۰۰، مدرسه آموزش اطلاعات نظامی و مجموعه ای از دانشکده‌های نظامی و فرماندهی و گردان مخابراتی ویژه شعبه اطلاعات نظامی ارتش اشغالگر مستقر است.