تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3760371
شناسه : 3760371
تاریخ :
رامین رضاییان در حال چتربازی روی چمن! اقتصاد ایران: تمرین بدنی بعد از ظهر امروز بازیکنان استقلال با حضور همه نفرات تیم برگزار شد که یکی از آنها رامین رضاییان بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: تمرین بدنی بعد از ظهر امروز بازیکنان استقلال با حضور همه نفرات تیم برگزار شد که یکی از آنها رامین رضاییان بود.

رامین رضاییان مدافع مازندرانی تیم استقلال که از ابتدای این فصل به جمع آبی پوشان پیوسته ظرف ۲۴ ساعت گذشته پس از دیدار مقابل ملوان با انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌اش در تلاش بود تا هواداران و پیشکسوتان استقلال را متحد کند تا در ادامه مسیر لیگ برتر بهترین نتایج برای استقلال رقم بخورد.

در یکی از تصاویر منتشر شده از تمرین بعد از ظهر امروز استقلال رامین رضاییان در حالت نرمش دیده می‌شود که روی شکم دراز کشیده و از حالت چتر بازی را به خودش گرفته که از ارتفاع به سمت پایین می‌پرد.

ناگفته نماند؛ رامین رضاییان هر دو گل دیدار آخر تیم استقلال مقابل ملوان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او در بازی اول استقلال نیز پاس گل ۳ امتیازی محمد حسین اسلامی را ارسال کرد تا یکی از مؤثرترین نفرات این تیم در دو دیدار ابتدایی این فصل بشمار برود.