تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760366
شناسه : 3760366
تاریخ :
برپایی غرفه زنان جبهه مقاومت در پیاده راه فرهنگی رشت اقتصاد ایران: رشت- مجری موکب مادران مقاومت گفت: موکب مادران مقاومت به مدت ۵ روز همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین به ویژه روز اربعین برپا شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سحر یوسفی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه موکب مادران مقاومت به مدت ۵ روز همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین به ویژه روز اربعین برپا شده است، اظهار کرد: تصاویری مادران مقاومت و پوستری از معرفی کتاب مربوط به زنان مقاومت در این موکب به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه توزیع سربند منقش به نام «غزه»، صورت گرفته است، گفت: پویش عکاسی با «المان فلسطین» و پذیرایی نیز از برنامه‌های شاخص این موکب بوده است.

مجری برپایی موکب مادران مقاومت با تاکید بر نقش بانوان در جبهه مقاومت گفت: زنان جبهه مقاومت با استقامت و صبر خود در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، واقعیت ذات پلید این رژیم را به جهانیان نشان داند و ما با بزرگداشت نام زنان جبهه مقاومت حمایت و همراهی خود را اعلام می‌کنیم

وی تصریح کرد: این موکب زیر نظر امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان همزمان با ایام اربعین در پیاده راه فرهنگی رشت برپا شده است.