تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760347
شناسه : 3760347
تاریخ :
تشدید حداکثری نظارت بر بازار مشهد در دهه پایانی صفر اقتصاد ایران: مشهد- مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: در دهه پایانی صفر اولویت نظارت بازرسان و کارشناسان کالاهای مربوط به حوزه سوغات، سلامت و امنیت غذایی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن صیادی اظهار کرد: بازرسان ما در طرح ویژه نظارتی بر نحوه عرضه و فروش کالا در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی نظارت دارند و بر مواردی نظیر گران فروشی، تقلب، کم فروشی، صادر نشدن صورت حساب و درج نکردن قیمت بر روی کالا رسیدگی می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: اولویت نظارت بازرسان و کارشناسان در این مدت کالاهای مربوط به حوزه سوغات، سلامت و امنیت غذایی است و در این زمینه گشت‌های نظارتی مشترک با تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های ذیصلاح در سطح شهر و راه‌های ورودی به مشهد مقدس انجام می‌شود.

وی افزود: اخذ تعهدنامه از ۸۰۰ واحد صنفی برای عرضه ۲۳ قلم کالای اساسی حداکثر به قیمت مصوب و یا مندرج بر روی کالا، تعداد حداقل ۶ نانوایی برای پخت نان به صورت ۲۴ ساعته، عرضه گوشت قرمز و مرغ به قیمت تنظیم بازار، توزیع میوه و تره بار با قیمت میدان بار، راه اندازی سکوهای عرضه مستقیم کالاهای اساسی نیز در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است.