تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3760333
شناسه : 3760333
تاریخ :
نمونه سفارشی پورشه کاین به‌نمایش درآمد؛ بسیار جذاب‌تر از مدل عادی اقتصاد ایران: مدل سفارشی پورشه کاین با ظاهری تهاجمی و خشن‌تر از قبل معرفی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

Techart نسخه‌ی سفارشی و اسپرت‌تر پورشه کاین را با ظاهری تهاجمی‌تر از مدل استاندارد رونمایی کرد. تک‌آرت نام کیت جدیدش را Aero Kit 1 می‌نامد. این کیت تغییراتی کوچک، اما چشمگیر در شاسی‌بلند پرفروش‌ پورشه اعمال کرده است.

به‌نوشته‌ی موتوروان، در قسمت جلو، اسپویلر جدید و تهاجمی‌تر دیده می‌شود که با کاپوت فیبرکربنی ظاهر خشن‌تری به خودرو بخشیده است. در بخش عقب در‌کنار اسپویلرهای جدید، بال بزرگ و دیفیوزر قرار دارد.

نمای سه‌چهارم عقب خودرو پورشه کاین تک‌آرت
Techart
نمای جانبی خودرو پورشه کاین تک‌آرت
نمای عقب خودرو پورشه کاین تک‌آرت

تک‌آرت می‌گوید که کاین با کیت جدیدش آیرودینامیک‌تر شده و هندلینگش نیز بهبود یافته‌ است؛ البته جزئیاتی برای تأیید این ادعاها وجود ندارد. معمولاً تغییرات این‌چنینی، تنها روی ظاهر خودرو تأثیر می‌‌گذارند.

تک‌آرت با تغییراتی در نرم‌افزار خودرو، ۶۶ اسب‌بخار به قدرت موتور اضافه کرده و سیستم اگزوز جدیدی برای کاین توسعه داده است که صدای موتور را پرطنین‌تر می‌کند.

مقالات مرتبط
  • پورشه ماکان با تیونینگ تک آرت معرفی شد
  • پورشه پانامرا هیبرید با تیونینگ تک آرت معرفی شد

پورشه کاین در مدل پایه از موتور سه‌لیتری V6 توربوشارژ با ۳۴۸ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد. تیپ Turbo E-Hybrid به‌عنوان قوی‌ترین مدل کاین، ۷۲۹ اسب‌بخار قدرت دارد. تک‌آرت قیمت خودرو سفارشی خود را اعلام نکرده است.