تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3760245
شناسه : 3760245
تاریخ :
اذعان نتانیاهو به حمله حزب‌الله به یک هدف راهبردی در عمق«اسرائیل» اقتصاد ایران: نتانیاهو با اذعان به حمله پهپادی حزب‌الله به یک هدف راهبردی در عمق رژیم صهیونیستی مدعی شد که پهپادها قبل از رسیدن به هدف منهدم شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تحولات صبح امروز در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی مدعی شد: حمله امروز اسرائیل به حزب‌الله پایان ماجرا نیست.

بنیامین نتانیاهو در ادامه ادعاهایش افزود: ارتش اسرائیل هزاران موشک کوتاه برد حزب الله را که با هدف آسیب رساندن به شهروندان و نیروهای ما آماده شده بودند، منهدم کرد. ما به ارتش دستور دادیم که برای خنثی کردن تهدید حزب الله، یک حمله پیشگیرانه انجام دهد.

وی که با تظاهرات گسترده شهرک‌نشینان در مناطق شمالی فلسطین اشغالی به‌علت بی‌توجهی به وضع جنگ‌زده آنها مواجه است، گفت: نصرالله و ایران باید بدانند که این گامی دیگر برای تغییر وضعیت شمال و بازگشت مردم به خانه‌هایشان است.

نتانیاهو با اذعان به هدف قرار گرفتن یک موضع راهبردی در عمق رژیم صهیونیستی مدعی شد: ارتش توانست تمام پهپادهای پرتاب شده توسط حزب الله به یک هدف راهبردی در مرکز اسرائیل را رهگیری کند.