تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760224
شناسه : 3760224
تاریخ :
آماده سازی ۵۰ محل اسکان اضطراری برای زائران دهه پایانی صفر اقتصاد ایران: مشهد- شهردار مشهد گفت: ۵۰ محل اسکان اضطراری جهت ساماندهی به زائران با ۶۳ هزار شب ظرفیت آماده سازی و در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا قلندر شریف در بازدید از کمپ زائر پذیر غدیر اظهار کرد: تجهیزات این کمپ جهت رفاه حال زائران به‌روز رسانی شده و این کمپ با ۲۰ هزار نفر شب ظرفیت و ۴ هزار جای پارک خودرو آماده پذیرایی از زائران جهت اقامت است.

شهردار مشهد بیان کرد: در این کمپ نظافت به صورت مستمر در حال انجام است و با توجه به افزایش حضور زائران در روزهای پایانی ماه صفر، یک نانوایی سیار نیز جهت رفاه حال آنان مستقر شد.

وی افزود: همچنین با توجه به نیاز و دسترسی زائران به کالاها و اقلام مورد نیاز، فروشگاهی در این کمپ مستقر است که سازمان تعزیرات بر روی قیمت فروش کالاها نظارت دارد.

قلندر شریف گفت: علاوه بر کمپ غدیر، ۵۰ محل اسکان اضطراری جهت ساماندهی به زائران با ۶۳ هزار شب ظرفیت آماده سازی شده و در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

شهردار مشهد بیان کرد: در مبادی ورودی و ۸ نقطه از شهر مشهد، ۴۰ موکب جهت خدمت رسانی به زائران برپا می‌شود و خدمت رسانی در مشهد از سوی مدیریت شهری در این ایام بدون وقفه و ۲۴ ساعته ادامه دارد.