تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3760140
شناسه : 3760140
تاریخ :
حملات حزب‌الله ثابت کرد که دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد اقتصاد ایران: جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن استقبال از حمله انتقام‌جویانه حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی، اعلام کرد که این حمله ثابت می‌کند دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات انتقام‌جویانه صبح امروز حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی بیانیه‌ای را صادر کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این بیانیه اعلام کرد: حمله‌ای را که حزب‌الله برای تاکید بر ثبات مواضع خود و وفای به عهد خویش به عمق اراضی اشغالی انجام داد تبریک می‌گوئیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: حملات حزب‌الله ثابت کرد که دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد و تنها با حملات مقاومت بازداشته می‌شود.

گفتنی است کمی پیش‌تر حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مرحله نخست عملیات انتقامی در پاسخ به ترور شهید «فؤاد شکر» از سوی رژیم صهیونیستی با موفقیت کامل به پایان رسیده است و این مرحله‌ای بوده که طی آن پادگان‌ها و مراکز نظامی اسرائیلی هدف قرار گرفتند تا پهپادهای هجومی بتوانند به هدف مورد نظر در عمق اراضی اشغالی برسند و پهپادها طبق برنامه عبور کردند.

در این بیانیه آمده است: شمار موشک‌های شلیک شده تاکنون بالغ بر ۳۲۰ موشک است و مراکزی که هدف قرار گرفتند، عبارتند از پایگاه میرون، استحکامات نافی زیو، پایگاه گعتون، استحکامات الزاعوره، پایگاه السهل، پادگان‌های گیلع، یوآو، یردن و نفح در جولان اشغالی، پایگاه عین زیتیم و پادگان راموت نفتالی.

حزب الله بیان کرد: جزئیات بیشتر درباره عملیات نظامی در بیانیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

صبح امروز یکشنبه ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ حزب الله از واکنش اولیه به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت که طی آن «فؤاد شکر» فرمانده بارز حزب الله به شهادت رسید، خبر داد.