تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760106
شناسه : 3760106
تاریخ :
خدمت رسانی ۲ هزار موکب در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین پایتخت اقتصاد ایران: ری- جانشین ستاد اربعین استان تهران با اشاره به خدمت رسانی دو هزار موکب در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین این استان گفت: در این مسیر برنامه‌های فرهنگی در حال اجرا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری آئین پیاده روی جاماندگان اربعین اظهار کرد: امروز و همزمان با اربعین حسینی (ع) و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته آئین راهپیمایی جاماندگان اربعین از میدان آئینی امام حسین (ع) آغاز و در پنج مسیر پیش بینی شده به سمت حرم سید الکریم، عبدالعظیم حسنی (ع) در حال برگزاری است.

نایبی گفت: با یاری خداوند و طبق اعلام‌های قبلی، مردم از شهرستان‌های مختلف استان تهران در مسیرها تعیین شده برای انجام راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) حاضر شده اند و برنامه‌های متنوع فرهنگی در این مسیر در حال برگزاری است.

جانشین ستاد اربعین استان تهران عنوان کرد: در خلال راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) برنامه زیارت اربعین، پیاده روی به حرم سیدالکریم پیش بینی شده که طی آن در مسیر راهپیمایی دو هزار موکب برپا و کرسی‌های قرآن خوانی، چهارپایه خوانی، مراسم تعزیه خوانی و سایر موضوعات فرهنگی در حال برگزاری است.

معاون امنیتی استاندار تهران بیان کرد: مهم‌ترین پیام در راهپیمایی جاماندگان اریعین این است که جاماندگان، به نیت سیدالشهدا قدم می‌دارند و انشاالله حاجت روا خواهند شد.