تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760105
شناسه : 3760105
تاریخ :
حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین نشانه ارادت به اباعبدالله است اقتصاد ایران: تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه تکامل روح، جسم و جان و اندیشه در طریق الحسین است، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) نشانه ارادت به اباعبدالله است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح یکشنبه در حاشیه برگزاری آئین پیاده روی جاماندگان اربعین اظهار کرد: تکامل روح، جسم، جان و اندیشه در طریق الحسین است.

استاندار تهران با اشاره به حضور پرشور دانش آموزان در راهپیمایی جاماندگان اربعین افزود: دانش آموزان عزیزی که در این مسیر طی طریق می‌کنند و در راه امام حسین (ع) قرار می‌گیرند، آینده سازان ایران عزیز هستند.

وی عنوان کرد: شور و حرارت و عشقی که امروز در جاماندگان اربعین دانش آموز شاهد آن هستیم حاصل درایت، تدبیر، قلبی پاک، بدون آلایش، تکلف و تکبر است که در طریق الحسین قدم بر داشته و انشاالله برایشان ماندگار با برکت خواهد بود.

فخاری با بیان اینکه امروز تداعی بخش راهپیمایی واقعی در اربعین حسینی است گفت: این راهپیمایی از میدان امام حسین (ع) آغاز و تا خاستگاه دلدادگان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ادامه خواهد داشت و این مسیر، هم یادآور خاطرات اربعین حسینی و هم تداعی بخش حرکت خودجوش مردمی برای عرض ارادت نسبت به خاندان عصمت و طهارت خاصه اباعبدالله الحسین است و حضور پرشور و حرارت مردم نشان از دلدادگی آنان به سرور و سالار شهیدان می‌باشد.

استاندار تهران عنوان کرد: امیدوار هستیم این همدلی و همراهی مردم در مسیر و طریق قدس شکل بگیرد و در آینده نزدیک شاهد آزادسازی قدس از دست صهیونیست‌های جنایتکار باشیم.

فخاری اظهار کرد: «طریق الکربلا»، «طریق القدس» است و آنچه امروز می ک اریم در آینده در قدس برداشت خواهیم کرد و اعتقاد داریم که طریق شهدا و امام راحل و حاج قاسم عزیز و شهید اسماعیل هنیه و همه شهدای فلسطین مسیر آزادسازی قدس را هموار می ک نند و انشاالله با کار، تلاش و برنامه ریزی درست و انجام وظایف و تکالیف از خون شهدا مراقبت کنیم و از آن برای احیای دین و شریعت بهره مند شویم.