تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760092
شناسه : 3760092
تاریخ :
آغاز چله معرفتی «اصحاب حق» در استان گیلان اقتصاد ایران: رشت- دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان از آغاز چله معرفتی «اصحاب حق» در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی ظهر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: از جمله تأکیدات معظم له، خودسازی و تعالی معنوی و ارتفاع نگاه در مجاهدات عرصه فرهنگی می‌باشد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با تاکید بر لزوم پیشرفت مداوم معنوی و اهتمام به اخلاق تشکیلاتی بعنوان زیربنای جامعه اسلامی تصریح کرد: از جمله راهکارهای تحقق جامعه مهدوی، برگزاری مستمر محافل معرفتی و اندیشه‌ای ویژه عناصر میدانی و فعالان عرصه فرهنگی و اجتماعی است.

وی با اعلام آغاز چله معرفتی «اصحاب حق» در استان گیلان ابراز داشت: این سلسله جلسات که در بازه زمانی چهل روزه برگزار خواهد شد، محفلی است برای عهد جمعی تشکیلاتی و انس بیشتر قلوب فعالان فرهنگی و اجتماعی به یکدیگر.

پوریوسفی با بیان اینکه سلسله نشست‌های «اصحاب حق» با حضور اساتید اخلاق مطرح کشوری برگزار می‌شود، افزود: اولین جلسه از این سلسله نشست‌ها در تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ عصر، با محوریت اخلاق تشکیلاتی و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین خضری (کارشناس برنامه سمت خدا) و با مناجات خوانی حاج ابوذر روحی در شبستان حرم مطهر حضرت فاطمه اخری (س) در رشت برگزار می‌شود.