تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3760091
شناسه : 3760091
تاریخ :
تلاش لحظه آخری رئال مادرید برای جذب دیویس اقتصاد ایران: باشگاه رئال مادرید در نظر دارد پیش از بسته شدن پنچره تابستانی جاری بار دیگر شانس خود را برای به خدمت گرفتن مدافع کانادایی بایرن امتحان کند.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، باشگاه رئال مادرید که در این تابستان، کیلیان امباپه و اندریک را به خط حمله تیم تحت‌هدایت کارلو آنچلوتی اضافه کرده؛ با اعلام این سرمربی ایتالیایی دیگر بازیکن جدیدی در این پنجره نقل‌وانتقالات به جمع آنها اضافه نخواهد شد اما حالا خبر می‌رسد که ممکن است این باشگاه در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات تابستانی نسبت به جذب یک مدافع اقدام کند، چیزی که هواداران رئال مادرید در پی جدایی ناچو از این تیم، کمبودش را حس می‌کنند.

بر اساس گزارش رسانه اسپانیایی رلوو؛ باشگاه رئال مادرید که پیش از این مایل بود پیشنهادی 30 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ ارائه دهد اما این باشگاه بوندس‌لیگایی حاضر نشد از رقم درخواستی‌اش (40 میلیون یورو) کوتاه بیاید، حالا در حال بررسی گزینه آخرین تلاش برای جذب این مدافع کانادایی پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی است.

در واقع این تاکتیکی از سوی رئالی‌ها برای تحت فشار قرار دادن بایرنی‌ها برای فروش دیویس با قیمتی پایین‌تر است، در غیر این صورت تابستان آینده وی را به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهند داد. آلفونسو دیویس که وارد سال پایانی قراردادش با باشگاه بایرن شده به دنبال پیوستن به پرافتخارترین باشگاه اروپاست؛ به همین دلیل تاکنون حاضر به تمدید قراردادش با این باشگاه آلمانی نشده است.

آلفونسو دیویس 23 ساله که در سال 2018 از ونکوور وایت‌کپس کانادا جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست، تا کنون در 196 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار 11 گل‌ زده و 31 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او تا کنون با بایرن مونیخ 13 قهرمانی در رقابت‌های مختلف را تجربه کرده است که می‌توان به پنج قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.