تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760085
شناسه : 3760085
تاریخ :
سانحه رانندگی در سبزوار ۴ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت اقتصاد ایران: مشهد- مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی سبزوار گفت: برخورد یک خودرو سواری پژو ۴۰۵ با کامیونت ایسوزو در غرب شهرستان سبزوار منجر به مرگ چهار نفر و آسیب‌دیدگی ۲ نفر دیگر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد همتی اظهار کرد: برخورد یک خودرو سواری پژو ۴۰۵ با کامیونت ایسوزو در غرب این شهرستان منجر به مرگ چهار نفر و آسیب‌دیدگی ۲ نفر دیگر شد.

مسؤول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی سبزوار بیان کرد: این حادثه حدود ساعت ۹ صبح یکشنبه در محدوده روستای «استیر» در ۱۰ کیلومتری بزرگراه سبزوار - داورزن روی داد که به محض رسیدن گزارش آن به سامانه ۱۲۵، آتش نشانان از ایستگاه ۲ با دستگاه خودرو نجات و حریق به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل متوجه گرفتار شدن ۲ نفر در خودرو شدند که یک نفر از آنان، متأسفانه علائم حیاتی نداشت و راننده خودرو و یک کودک یک ساله نیز به شدت مصدوم شده بودند.

همتی اضافه کرد: نجاتگران آتش نشانی بلافاصله عملیات رهاسازی مصدومان را با استفاده از ست هیدرولیکی نجات آغاز کردند و پس از تحویل مصدومان به عوامل اورژانس و خارج کردن سرنشین دیگر به عملیات خود پایان دادند.