تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3760083
شناسه : 3760083
تاریخ :
رقیب گولسیانی به تراکتور پیوست! اقتصاد ایران: مهاجم آلبانیایی موردنظر تیم تراکتور به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ پیوست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: مهاجم ۳۴ ساله قونیه‌اسپور که روز گذشته از تیم خود خداحافظی کرد، امروز با پرواز مستقیم به تبریز رسید تا کار خود را با تراکتور استارت بزند. او البته پیش از عقد قرارداد، تست پزشکی خود را پشت سر خواهد گذاشت تا پیش از دیدار با تیم فوتبال هوادار در چارچوب هفته سوم، تمرینات خود را با تیمش استارت بزند.

سوکول چیکالشی در حالی به تبریز خواهد پیوست که در فصول گذشته آماری بسیار خوب را از خود به جای گذاشته و جزو برترین گلزنان سوپرلیگ ترکیه بوده است. او در سه فصل گذشته حداقل 10 گل زده را به ثبت رسانده و فصل گذشته نیز با پیراهن قونیه‌اسپور روی 17 گل تاثیر گذاشت تا به عنوان یک خرید مهم به تراکتور ملحق شود.

چیکالشی که سابقه 60 بازی ملی در آلبانی را هم دارد، در لیگ کره جنوبی، آلبانی، کرواسی، ترکیه و عربستان عضویت داشته تا سابقه جالب از حضور در جای جای دنیا را ثبت کرده باشد. این در حالی است که او سابقه دو دوره آقای گلی در سوپرلیگ ترکیه را هم دارد که از این مهاجم یک چهره سرشناس در سطح فوتبال ترکیه ساخته و حتی در 34 سالگی برچسب 500 هزار یورویی را برای ثبت ارزش، روی او حفظ کرده است.

او که آخرین خرید تیم تراکتور در پنجره تابستانی خواهد بود، به عنوان مهاجم نوک تخصصی بازی می‌کند اما توانایی کار در پست وینگر راست و چپ را هم دارد. مهاجمی دو پا و سرزن و چارچوب شناس است که اگر عملکرد فصول گذشته خود را تکرار کند، احتمالا یکی از بهترین خریدهای این پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور و چه بسا گمشده تیم دراگان اسکوچیچ باشد.

در مورد سوکول نکته جالب این است که او تبحر خاصی در زدن ضربات پنالتی دارد و حتی با پیراهن تیم ملی آلبانی دروازه فرانسه را هم از روی نقطه پنالتی باز کرده است. او فصل گذشته هشت بار از روی نقطه پنالتی دروازه حریفان را گشود تا بهترین پنالتی‌زن سوپرلیگ ترکیه لقب بگیرد و احتمالا در لیگ ایران هم توانایی شکستن رکورد گئورگی گولسیانی، مدافع پنالتی زن پرسپولیس، را هم خواهد داشت.

باوجود اینکه او احتمالا از هفته چهارم به ترکیب تیم تراکتور اضافه خواهد شد اما چیکالشی همین حالا از آمادگی خوبی برخوردار است و اسکوچیچ هم نظر مثبت خود را در مورد این مهاجم اعلام کرده و بازیکنان تراکتور هم با تماشای خلاصه نمایش او، بی صبرانه منتظر ورود یک مهاجم چارچوب شناس به تمرینات تیمشان هستند.

تراکتور که از زمان جدایی کریم انصاری فرد و لوسیانو ادینیو، آقای گلی در لیگ ایران نداشته و این تجربه را کاملا فراموش کرده، حالا امیدوار است با ورود سکول چیکالشی، دوباره طعم داشتن مهاجمی گلزن را احساس کند، مهاجمی که قصد دارد راه اشپیتیم آرفی، هموطن خود را برود و مثل او کفش طلای فوتبال ایران را کسب کند.

پ