تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3760081
شناسه : 3760081
تاریخ :
دیدار حجازی و قلعه‌نویی با کریستوف دام! اقتصاد ایران: در روز درگذشت کریستوف دام، مربی سرشناس آلمانی، بد نیست نگاهی به تصویری خاص از او در کنار ناصر حجازی و قلعه‌نویی بیندازیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  مدیران باشگاه استقلال در سال ۷۷ و بعد از انتقال ۳ بازیکن خود به باشگاه بایر لورکوزن، ارتباط نزدیکی با این باشگاه آلمانی برقرار کرده بودند.

بعد از انتقال مهدی پاشازاده به لورکوزن، استقلالی‌ها در شهریورماه 1377 به واسطه همین ارتباط نزدیک به آلمان سفر کردند و یک اردوی تدارکاتی را در شهر لوکوزن آلمان برپا کردند. در آن زمان ناصر حجازی هدایت استقلال را برعهده داشت و امیر قلعه‌نویی دستیار او بود.

نکته قابل توجه دیدار استقلالی‌ها با کریستوف دام، سرمربی وقت لورکوزن در باشگاه لورکوزن بود؛ علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال، مرحوم ناصر حجازی، امیر قلعه‌نویی، ابراهیم طالبی و سایر دست‌اندرکاران وقت این باشگاه در سفر به آلمان از امکانات باشگاه لورکوزن استفاده کردند و دیدارهایی نیز با کریستوف دام داشتند.

دیدار حجازی و قلعه‌نویی با کریستوف دام!

کریستوف دام که امروز دست از دنیا کشید و درگذشت، یکی از مربیانی بود که ارتباط نزدیکی با استقلالی‌ها داشت. حتی بعدها دستیار و یار همیشگی او رولاند کخ نیز به عنوان سرمربی به استقلال و ایران آمد اما خودش با وجود شایعات همیشگی هیچ‌وقت کار در ایران را تجربه نکرد.