تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3760071
شناسه : 3760071
تاریخ :
«پاسخ استثنایی و بزرگ» حزب الله، سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی است اقتصاد ایران: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای پاسخ استثنایی و بزرگ حزب الله را به رژیم صهیونیستی تبریک گفت و آن را سیلی محکمی به این رژیم تروریست و جنایتکار توصیف کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای «پاسخ استثنایی و بزرگ» حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

در بیانیه جنبش حماس آمده است: ما پاسخ استثنایی و بزرگی را که صبح امروز توسط مجاهدان حزب الله علیه چندین هدف حیاتی و راهبردی در عمق رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایت ترور فرمانده بزرگ و جهادی «فواد شکر» رحمت الله علیه و جنایات و تجاوزات مداوم این رژیم در نوار غزه و لبنان انجام شد، تبریک و تمجید می‌گوییم.

این جنبش افزود: ما تأکید می کنیم که این پاسخ محکم و متمرکز که عمق رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد، سیلی محکمی به صورت رژیم اشغالگر و فاشیست و حامل پیامی است مبنی بر اینکه تروریسم و جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین و لبنان بی پاسخ نخواهد ماند و به اهداف و برنامه های خصمانه آن را محقق نخواهد کرد.

در ادامه این بیانیه تأکید شد: در عین حال، ما در جنبش حماس، تشدید تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به کشور برادر لبنان و ادامه بمباران وحشیانه و جنایتکارانه این رژیم علیه سرزمین و غیرنظامیان لبنان را به شدت محکوم می کنیم و آن را نقض آشکار همه کنوانسیون‌ها و موازین بین‌المللی و اقدامی صهیونیستی در راستای گسترش نفوذ می‌دانیم که بار دیگر آشکار می‌کند که رژیم اشغالگر رژیمی سرکش است که خطری واقعی برای منطقه ایجاد می‌کند و برای امنیت و ثبات بین‌المللی تهدید محسوب می شود.