تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760053
شناسه : 3760053
تاریخ :
برپایی پیاده روی اربعین حسینی در ۲۲ نقطه شهری و روستایی گلستان اقتصاد ایران: گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از برپایی پیاده روی اربعین حسینی در ۲۲ نقطه شهری و روستایی گلستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی پیاده روی دلدادگان حسینی در ۲۲ نقطه شهری و روستایی استان گلستان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین در استان مجموعاً در ۱۳۳ کیلومتر طی خواهد شد، افزود: بیشترین مسافتی که دلدادگان حسینی طی خواهند کرد مربوط به شهرستان گالیکش و مینودشت است که به سمت امامزاده یحیی بن زید در حال حرکت هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در ایام اربعین امسال بیش از ۴۰۰ مواکب جهت خدمات رسانی به دلدادگان حسینی در شهرهای مختلف استان گلستان خدمات رسانی کردند، گفت: این مواکب در بخش‌هایی چون امداد رسانی، خدمات رسانی، فرهنگی و دیگر موضوعات فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: امسال در برگزاری راهپیمایی حسینی شاهد حضور پرشور جوانان و نوجوانان به همراه خانواده‌های آنها بودیم که طراوت خاصی به این مراسم معنوی بخشیده بود.

دیلمی اظهار کرد: راهپیمایی اربعین سیدالشهدا بزرگترین رزمایش استکبارستیزی و زمینه ساز عدل مهدوی است. حذف رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار یکی از مهمترین اهداف مسلمانان در اجتماع اربعین است.