تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3760000
شناسه : 3760000
تاریخ :
قطع برق صنعت میزان تولید در کشور را کاهش داده است اقتصاد ایران: نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه قطع برق صنایع باعث شده که میزان تولید واحدهایی مانند سیمان، فولاد و آلومینیوم کاهش یابد، گفت: این کاهش تولید به افزایش قیمت ها در بازار منجر شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جعفر قادری با اشاره به راهکارهای جلوگیری از خاموشی‌ها به دلیل افزیش مصرف برق گفت: قطع برق مشکلاتی را برای مردم و همچنین بخش خصوصی ایجاد کرده است که باید مانع از آن شد.

نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که متاسفانه قطعی برق در بخش‌های مختلف از جمله تامین آب و بخش ارتباطات تاثیر گذار بوده است، ادامه داد: همچنین این معضلات باعث افزایش قیمت‌ها در برخی محصولات و تولیدات شده است و مشکلاتی را هم برای مردم و هم بخش خصوصی ایجاد کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطع برق صنایع باعث شده که میزان تولید واحدهایی مانند سیمان، فولاد و آلومینیوم کاهش یابد، بیان کرد: این کاهش تولید به افزایش قیمت آن محصول در بازار منجر شده است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعی برق باعث شده تا اغلب واحدهای تولیدی که در سال‌های گذشته سودده بوده‌اند، به دلیل اعمال خاموشی‌ها و قطع برق با زیان‌های هنگفتی مواجه شوند، بیان کرد: حتی برخی از آنها در شرایط سخت و بحرانی قرار گرفته‌اند که باید تلاش کنیم در تابستان آینده با ساخت و تکمیل نیروگاه‌های خورشیدی و تبدیل نیروگاه های حرارتی به سیکل ترکیبی از تکرار این شرایط جلوگیری کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به خانه ملت گفت: باید همواره شرایطی فراهم شود که بخش خصوصی بتواند در حوزه تامین برق اقدام به سرمایه گذاری کند.

انتهای پیام/