تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759898
شناسه : 3759898
تاریخ :
همه منتظرند ایران به وعده صادق و تنبیه متجاوز عمل کند اقتصاد ایران: اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: همه مردم منتظر هستند که ایران به وعده صادق خود که تنبیه متجاوز است، عمل کند و دل‌های نگران همه را و مظلومان فلسطین را شاد کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی ظهر یکشنبه در جمع جاماندگان اربعین حسینی در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین در جای جای کشور از جمله اصفهان صورت گرفت.

وی افزود: این اجتماع نشان می‌دهد که عشق امام حسین (ع) و خاندان او و آخرین ذخیره الهی حضرت مهدی (عج) با تمام وجود ما عجین شده است.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: همه کسانی که در شهرها و روستاها در پیاده روی اربعین شرکت کردند علاقه‌مند به پروردگار و اهل بیت هستند و این علاقه سبب تقرب می‌شود و یکی از نشانه‌های تبعیت از پروردگار عشق به اوست و همین امر عامل جوشش حرکت به سمت اهل بیت و حتی ترک گناه است.

وی حرکت در مسیر صراط مستقیم، تبعیت از اهل بیت (ع) و امروز تبعیت از ولی فقیه زمانه را از ارکان عمل به دستورات پروردگار دانست و افزود: در قانون اساسی ما هم گنجانده شده که تبعیت از ولی فقیه را فریضه واجب خود میدانیم.

آیت الله مهدوی خاطر نشان کرد: در سحرگاه امروز بخشی از عملیات حزب الله لبنان انجام شد و امیدواریم به نتایج مطلوب بیشتری برسند و همه مردم منتظر هستند که ایران به وعده صادق خود که تنبیه متجاوز است، عمل کند و دل‌های نگران همه را و مظلومان فلسطین را شاد کنند.

وی افزود: کشور ایران و کشورهای مقاومت همراه یکدیگرند و برای مقابله با جنایتکار از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

امام جمعه موقت اصفهان در پایان یادآور شد: امیدواریم این همکاری‌ها علیه استکبار جهانی ثمربخش باشد و نتایج آن را با دعای جاماندگان اربعین اعلام خواهیم کرد و زیر پرچم حضرت مهدی (عج) شاهد باشیم که ظلم استکبار پایان می‌یابد.