تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759830
شناسه : 3759830
تاریخ :
حسینیه ویژه گیلانی‌ها در کربلا ساخته می شود اقتصاد ایران: کربلا _ مسئول موکب نورالزهرا رشت از ساخت حسینیه ویژه گیلانی‌ها در کربلا خبر داد و گفت: یادواره ۸ هزار شهید گیلان در کربلای معلی برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مجید ذاتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت ۵ ساله موکب نور الزهرا رشت اظهار کرد: خرید زمین برای فعالیت این موکب در کربلای معلی خریداری کردیم تا بتوانیم خدمات دهی خوبی به زوار ارائه دهیم.

مسئول موکب نور الزهرا رشت با اشاره به اینکه زمین این موکب با کمک مردم خریداری شده است، گفت: زمین موکب نور الزهرا رشت در کربلا با ۷ میلیارد تومان خریداری شده است.

ذاتی از ساخت حسینیه و ساختمان موکب نور الزهرا رشت در کربلا خبر داد و بیان کرد: کار زیربنایی، برداشت و مستحکم سازی این موکب با هزینه یک میلیاردی انجام شد.

وی با بیان اینکه ۳ میلیارد تومان هزینه بتن ریزی این موکب شده است، افزود: تمام هزینه‌های ساخت و ساز موکب نور الزهرا رشت مردمی بوده است.

مسئول موکب نور الزهرا رشت با انتقاد از عدم حمایت مسؤولان برای ساخت این موکب بیان کرد: تمام مسؤولان گیلان و دستگاه‌ها دست رد به کمک برای ساخت موکب دادند.

ذاتی با اشاره به ساخت حسینیه و زینبیه در کربلا اضافه کرد: حسینیه موکب نور الزهرا رشت وقف گیلان می‌شود.

ذاتی با تقدیر از کمک‌های مردمی و خیرین بیان کرد: خیرین و مردم برای ساخت حسینیه و زینبیه دست ما را بگیرند.

وی از فعالیت ۱۵۰ خادم افتخاری در موکب نور الزهرا رشت در کربلای معلی خبر داد و افزود: این تعداد افراد بیش از یک ماه است به صورت ویژه و افتخاری برای زوار خدمات دهی می‌کنند.

مسئول نور الزهرا رشت از برگزاری یادواره ۸ هزار شهید گیلان در کربلا خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌های معنوی و فرهنگی مختلفی در این موکب برگزار می‌شود.